Go to Top

Turizem in AirBnB v času epidemije

Turizem in dejavnosti, kot je oddajanje nepremičnin turistom, lahko predstavlja velik del Vaših prihodkov. V DATA d.o.o. svetujemo, da v času krize sprejmete določene ukrepe za zajezitev stroškov, ki jih boste imeli do konca leta. Poleg tega lahko sprejmete tudi ukrepe s katerimi boste zmanjšali davčno obremenitev ob koncu leta.

Informativni izračun plače

Pri podjetju Data d.o.o., Vam računovodje in pravniki nudijo kombinirana svetovanja glede najprimernejšega koraka pri poslovanju v kriznih razmerah! Povprašajte po naši ponudbi na [email protected]!

Niste prepričani kateri ukrepi so za vas najbolj primerni?

Potrebujete računovodsko svetovanje? Rezervirajte si termin na 01 600 1530 in zahtevajte ponudbo

Sabina Dimnik, DataSabina Dimnik, Data

V kolikor niste sigurni kakšne ukrepe sprejeti pri poslovanju v letošnjem letu (vezane na turizem) se lahko posvetujete pri naši računovodji. To je še posebej razumljivo, če ste podjetje oz. samostojni podjetnik, kjer turizem ali oddajanje nepremičnin in zasebnih sob gostom predstavljajo znaten delež prihodkov Vašega podjetja ali s.p.. Le če ste dobro informirani lahko sprejmete najbolj učinkovite ukrepe oz. primerno spremenite način poslovanja.

Delodajalci, ne veste kateri ukrepi so za vas najprimernejši? Pišite nam na [email protected] – naši strokovnjaki svetujejo, kakšen ukrep je za vas najprimernejši!

Turizem in dejavnost oddajanja nepremičnin predvideva visoke stroške v prvi polovici letošnjega leta!

Turizem in oddajanje nepremičnin preko spletnih platform, kot je AirBnB, ne predvideva ponoven zagon dejavnosti pred drugo polovica letošnjega leta in tako se predvideva velik izpad prihodkov za prvo polovico leta.

Ste zaradi vladnega odloka prenehali s poslovanjem? Ste delavcem odredili čakanje na delo od doma ali drugo delo? Bi želeli preveriti ali ste dejansko sprejeli za vaše podjetje najboljše ukrepe? Pišite nam na [email protected]!

Tudi začasno zapiranje podjetja predstavlja finančno breme…

Vsem se ne izplača zapreti dejavnosti! Bodisi, ker poslujete kot družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) in z zaprtjem te pravno-organizacijske oblike so povezani veliki stroški pri notarju. Lahko poslujete kot s.p. in ne boste zaprli, ker še pričakujete državna sredstva v obliki interventnega zakona. Lahko ste tudi lastniki nepremičnin in Vam to predstavlja fiksne mesečne stroške, ki jih ne morete preložiti.

Datini pravniki pa vam stojimo ob strani tudi, ko ni drugega izhoda in je odpuščanje res nujno. Pomagamo vam pri razlagi zakona in vodenju pravilnega postopka.

Podjetje kjer je turizem ali oddajanje nepremičnin glavna dejavnost se najverjetneje ne bo izplačalo biti normiranec v tem letu!

Torej kot podjetnik, ki bo skušal zdržati še vsaj do konca leta, ali pa nepremičnin, ki jih oddajate kot s.p. ne nameravate prodati, je vredno razmisliti o spremembi načina upoštevanja stroškov.

Kot normiranec se Vam najverjetneje ne bo izplačalo delovati. Drugače pa je če vodite v tem letu knjige po dejanskih stroških. V tem primeru si lahko s stroški vzdrževanja in obratovanja do časa, preden se turistična sezona ponovno začne, znižate dobiček ob konca leta.

pravninasvet

Rok za spremembo iz normiranca v vodenje knjig po dejanskih stroških je do konca maja!

AJPES je že obvestil zavezance, da se rok za izdajo letnih poročil in premoženjskih bilanc podaljša do 31. maja 2020. Ob izdaji teh poročil se tudi navede način vodenja knjig oz. stroškov za leto 2020. Tako morajo zavezanci, ki predvidevajo višje stroške v tem letu spremeniti način ugotavljanja stroškov iz normiranca v vodenje knjig po dejanskih stroških še pred tem datumom. Zavezanci lahko seveda v tem času predložijo letno poročilo ali premoženjsko bilanco elektronsko.

 

Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja