Strategija poslovanja v času svetovne zdravstvene krize je še kako pomembna. V luči epidemije COVID-19 je tudi Vlada Republike Slovenije sprejela ukrepe, ki so posledično prizadeli številna podjetja. Marsikateri ukrep je na žalost upočasnil poslovanje podjetij, pa vendar še zmeraj obstaja učinkovita strategija, kako pridobiti nove kupce.
Pomembna strategija za pridobivanje novih kupcev je tudi prisotnost na spletu. Spomnimo, da za prodajo na spletu in družbenih omrežjih morate imeti registrirano dejavnost. Če razmišljate o tem, da je takšna poslovna smer smiselna za vas in želite storiti prve korake v svet podjetništva, vam priporočamo, da obiščete brezplačni seminar “Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja”!
Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?
Da svetovna zdravstvena kriza ne pojenja, dokazuje dejstvo, da je tudi slovenska vlada podaljšala epidemijo za 30 dni. Ukrepi, s katerimi država skuša zajeziti virus, predvidevajo tudi Odlok o prepovedi obratovanja, ki je prizadel marsikaterega podjetnika. V zadnjih nekaj mesecih se tako mnoga podjetja spopadajo z spremembami delovnih pogojev, saj se večino dela opravlja od doma. Mnogi delavci zaradi ustavitve javnega prometa iz upravičenih razlogov celo ne morejo na delo.
Hitrim spremembah se nekateri posli niso uspeli prilagoditi, zato je marsikdo moral tudi zapreti svoje podjetje. Na drugi strani so tudi takšni posli, ki uspešno prestajajo nevihto, ker je njihova strategija poslovanja v času krize uspešna. Ker si želimo, da tudi vaš posel v teh nestabilnih časih cveti, vam v nadaljevanju članka predstavljamo 2 ključni strategiji za pridobivanje novih kupcev.
Potrebujete pravni nasvet? Pošljite povpraševanje!
Anja Gašperlin, univ. dipl. prav., Data
Strategija poslovanja v času globalne krize je še kako pomembna!
Strategija 1: Izboljšajte svojo spletno prisotnost
O tem, da je spletna prodaja lahko rešilna bilka v času koronavirusa, smo že pisali. Ne pozabite pa tudi na to, da je učinkovito oblikovanje spletne prisotnosti na družbenih omrežjih toliko pomembnejša strategija.
Podatki kažejo, da angažiranost na družabnih omrežjih v zadnjih mesecih močno narašča. Kupci so se namreč preselili na družbena omrežja, kjer opravijo večino svojih nakupov in komunikacije z najljubšimi blagovnimi znamkami. Po nekaterih podatkih naj bi v letu 2019 tržniki zapravili 92,9 milijarde ameriških dolarjev za spletno oglaševanje. 2020 bo ta številka dosegla 132,2 milijarde dolarjev. Pomembna strategija poslovanja v času krize je tako prefinjeno spletno trženje vsebin, ki ga ne izvajajo le velika podjetja, temveč tudi miko, mala in srednja podjetja (MSD).
PODJETNIŠKA IZOBRAŽEVANJA NA DATI
Strategija grajenja spletne prisotnosti je glavni vir potencialnih strank v času, ko vam ukrepi onemogočajo ustaljeno poslovanje. Takšna strategija vključuje predvsem angažiranost, merjenje uspešnosti, izboljševanje uporabniške izkušnje. Ne pozabite pa tudi na širjenje pozitivnosti v kriznih časih, ki je pomembna strategija za povečevanje angažiranosti vaših kupcev.
Strategija 2: Gostite virtualni dogodek
Četudi je večina konferenc, srečanj in mrežnih dogodkov odpovedanih, organizacija virtualnega dogodka je pomembna strategija za ustvarjanje potencialnih strank. V trenutku, ko organizacija dogodkov v živo ni dovoljena, je čas, da postanete kreativni. Zlasti webinarji so postali aktualni med podjetji, ki želijo pospešiti iskanje novih kupcev, saj je tovrstna strategija poslovanja cenovno ugodna. Tudi v podjetju Data,d.o.o. sledimo sodobnim tehnologijam in organiziramo webinarje, ki so vsakemu podjetniku v pomoč. Katere koristne teme obravnavamo na naših izobraževanjih, si preberite tukaj.
Organizacija virtualnega dogodka je obetavna strategija, s katero pokažete strankam vrednost vašega podjetja. Spletni webinarji so odlična priložnost, da predstavite svojo blagovno znamko. So čudežen kanal, s pomočjo katerega lahko ustvarite vroče zanimanje za vaše storitve ali blago. Ne pozabite na to, da lahko virtualni dogodek gostite tudi preko družbenih omrežij povsem brezplačno.
Na webinar se predčasno pripravite. Izdelajte tudi spletno anketo, s katero boste poizvedeli, kaj je kupcem všeč in kaj ne. Ne pozabite posneti svojega webinarja in ga deliti med vsemi, ki se ga zaradi takšnih in drugačnih razlogov v živo niso uspeli udeležiti.
Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].
Deli na FacebookuDeli na Twitterju