Šampanjec najprestižnejših francoskih blagovnih znamk je pred novim letom skoraj razprodan!
Šampanjec je bolj kot ne prisoten na vsaki novoletni zabavi. Po letih zaprtij in (delnih) omejitev za silvestrovo, bo 2022 za gostince končno obetavno. Iz tega razloga so novoletni navdušenci že praktično pokupili zaloge letošnje penine. Bo po spodbudnem martinovanju moralo slediti suho novo leto?
Ustanovite d.o.o. ali s.p. na Dati! Pokličite na 01/600-1530!
Šampanjec najprestižnejših francoskih znamk praktično razprodan!
Po poročanju medijev je šampanjec najbolj poznane francoske blagovne znamke za novo leto praktično razprodan. Po letih zaprtij zaradi korone in omejevalnih vladnih ukrepov je šampanjec za novo leto tako iskan, da poskok povpraševanja primerjajo z »bučnimi dvajsetimi leti« prejšnjega stoletja!
Šampanjec je lahko izdelek, katerega prodaja bo signalizirala nadaljevanje potrošnje dobrin v letu 2023 in naprej!
Navkljub visokim stopnjam inflacije pri nas in drugod po svetu, premožnejši še vedno signalizirajo pripravljenost na nakup in trošenje (predvsem) bolj luksuznih dobrin. To morda slehernemu državljanu ne pomeni veliko, vendar je to dober znak za druge industrij. To so na primer avtomobilski sektor, nepremičninski, gostinstvo in širša potrošnja nasploh.
Preberite tudi – Prazniki 2023 – prihodnje leto kar štirje podaljšani vikendi!
»Popoldanca« lahko odprete ob redni zaposlitvi!
Francoski šampanjec bo ponovno na voljo – v pravem času za novoletna praznovanja
Povečano povpraševanje po priložnostnih in svečanih pijačah, kot je šampanjec, je vplivalo tudi na večjo angažiranost francoskih proizvajalcev in ti bodo sprostili dodatne količine francoske penine na trg. Francoski šampanjec bo po zagotovilih vodilnih na voljo še pred novoletnimi praznovanji.
Preberite tudi – Dodatek do minimalne plače, kdaj se ga izplača?
Proizvajalci penečih vin (kot je šampanjec) si lahko v naslednjih štirih letih obetajo dobičke
Globalni trg penečih vin, kot je šampanjec, si po ocenah lahko v naslednjih letih obetajo rast trga in potrošnje za 2,06 milijarde ameriških dolarjev. Napovedana sestavljena letna stopnja rasti na tem trgu je 5,4 %, kar je vsekakor tudi dobra novica za izvoznike.
Nenazadnje tudi za proizvajalce v Sloveniji, saj je študija nakazala na rastoč trend spletnega nakupovanja za šampanjec, kot tudi rastoče zanimanje za zasebne proizvajalce, lokalne blagovne znamke ter organsko in naravno proizvedene šampanjce.