Go to Top

Podjetniški portal

Katere veščine potrebujemo za učinkovito trženje?

Napredku tehnologije in potrošnikovih navad ter kakopak položaju gospodarstva se prilagaja tudi trženje. Če želi trženje in konec koncev z njim tudi podjetje ostati v koraku s časom,  je potrebno v sam proces vključiti vedno več novih veščin, za katere bi še pred leti bili stoodstotno prepričani, da nimajo v trženju kaj početi. Katere veščine potrebujemo za učinkovito trženje? was last modified: 5 marca, 2015 by Data d.o.o.

Spoznajte temelje prodaje

Dandanes, ko nam je na voljo vsa sodobna tehnologija, razvijanje in ponudba storitev oziroma izdelkov ni več takšen zalogaj. Temu primerno se je precej povečala tudi konkurenca na trgu (razen, če prodajate npr. redka zdravila in ste edini na trgu). Večja »umetnost« pa je nekaj prodati. Če ste že podjetnik ali pa to šele nameravate postati, je nekaj neizbežnega – prodajati morate tako ali drugače. Spoznajte temelje prodaje was last modified: Nadaljuj z branjem

Se zavedate pomena intelektualne lastnine?

Intelektualno lastnino marsikdo (torej večina) obravnava kot še en pravniški nebodigatreba, ki se nas ne tiče kaj prida. V resnici gre za precej pomembnejši pojem, kot si marsikdo misli. V članku boste na kratko izvedeli, kaj intelektualna lastnina sploh je in njen pomen za običajnega človeka, podrobnejše pa bo pojem predstavljen na letošnjih 7. Dnevih podjetništva. Se zavedate pomena intelektualne lastnine? was last modified: 5 marca, 2015 by Data d.o.o.

3 vprašanja, preden iz hobija “preskočite” v posel

Ljudje se za ustanovitev podjetja odločajo iz takšnih in drugačnih razlogov, ogromno pa je takih, ki se takšnih in drugačnih razlogov za ustanovitev ne odločijo.  Veliko večino begajo ne ravno spodbudna statistika oziroma odstotek podjetij, ki naj bi kmalu po ustanovitvi sploh “preživela”. Za lažjo odločitev se vprašajte naslednja tri preprosta vprašanja preden iz hobija “preskočite” v posel. Ste mnenja, da bi imate rešitev za težave ali potreb kupcev in Nadaljuj z branjem

Ste že prijavljeni na Dneve podjetništva?

Tudi letos Data d.o.o. v sodelovanju s Tehnološkim parkom organizira Dneve podjetništva. In tudi letošnji Dnevi podjetništva ponujajo pester, aktualen in še kako zanimiv program brezplačnih predavanj. 7. Dnevi podjetništva bodo potekali 6. in 7. oktobra v Tehnološkem parku. Prijave so že možne! Ste že prijavljeni na Dneve podjetništva? was last modified: 5 oktobra, 2017 by Data d.o.o.

Začnite podjetniško pot z minimalnimi stroški

Pomanjkanje sredstev marsikoga odvrne od uresničitve (ali poskusa le-te) zanimive in inovativen poslovne ideje. V dnevnih novicah iz sveta podjetništva odmevajo milijonski vložki in prevzemi start-upov v ZDA, kar mnoge še dodatno demotivira, da bi vsaj poskusil. Najbrž se velika večina podjetniških entuziastov in inovatorjev na svojem začetku ne koplje v denarju, zato vam bodo zanimivi nasveti, kako “startati” z minimalnimi stroški Začnite podjetniško pot z minimalnimi stroški was last Nadaljuj z branjem

KLASIČ-LAVRIČ d.o.o.- logistično-transportni inženiring

Smo vodilno malo podjetje na področju logistike in organizacije transporta. Delujemo od leta 2008. Razvili smo se, kot logična posledica dolgoletnega sodelovanja s številnimi, predvsem izvozno – uvoznimi podjetji, ki želijo imeti dostopen, urejen ter profesionalen zunanji logistično transportni inženiring. KLASIČ-LAVRIČ d.o.o.- logistično-transportni inženiring was last modified: 13 novembra, 2014 by Data d.o.o.

Dodatna sredstva za Zaposli.me

Zavod RS za zaposlovanje je omogočil dodatna sredstva za program Zaposli.me. Za spodbude za zaposlovanje težje zaposljivih je po novem na voljo 4,8 milijona evrov, delo pa naj bi z njimi dobilo 960 brezposelnih. Novost pa je tudi da. da se na razpis zdaj lahko prijavijo delodajalci iz vse Slovenije, ne le z območij z visoko brezposelnostjo. Dodatna sredstva za Zaposli.me was last modified: 5 marca, 2015 by Data d.o.o.

3 prednosti in 3 slabosti vsebinskega marketinga

O vsebinskem marketingu je bilo povedanega že marsikaj, med drugim tudi, da je v določenih aspektih precej bolj učinkovit kot tradicionalno oglaševanje. Le redko pa se izpostavljajo tudi slabosti nekaterih “prijemov”, zato vam bomo najprej za osvežitev spomina zopet omenili tri prednosti, nato pa v nadaljevanju tri slabosti vsebinskega marketinga. 3 prednosti in 3 slabosti vsebinskega marketinga was last modified: 5 marca, 2015 by Data d.o.o.

Zaradi katerih napak trpi vaša spletna trgovina?

Tudi tisti računalniško ne- ali polpismeni se vedno bolj obračajo za ugodnimi ponudbami v spletnih trgovinah, o čemer smo že pisali. Namigovali smo vam že o osnovah spletne trgovine, v nadaljevanju pa vam dajemo v vpogled nekaj najpogostejših napak, ki so značilne za tiste, ki poslujejo prek spletne trgovine. Zaradi katerih napak trpi vaša spletna trgovina? was last modified: 19 maja, 2021 by Data d.o.o.