Go to Top

Hibridno delo – ko nekaj dni v tednu delate od doma

Hibridno delo – veste kaj pomeni in kako ga urediti v vašem podjetju?

Hibridno delo postaja stalnica na področju delovnega prava. V osnovi hibridno delo pomeni kombinacijo dela v prostorih delodajalca in dela od doma. V praksi delavec, ki opravlja hibridno delo, delovne obveznosti opravlja od doma. Enkrat do dvakrat tedensko pa je fizično prisoten v prostorih delodajalca. Če imate kakršnakoli vprašanja glede delovnega prava, lahko za plačljivo svetovanje kontaktirate naše pravne svetovalce! Pokličete lahko na 01/600-1530 ali nam pišete na [email protected].

Informativni izračun plače

Hibridno delo in obveznosti delodajalca

Ker zaposleni del tedna opravlja delovne naloge od doma je vzpostavljeno začasno delovno mesto, za katerega je treba poskrbeti za ustrezno varnost in zagotoviti zdravo delo. O opravljanju dela od doma mora delodajalec obvestiti Inšpektorat RS za delo. Če zaposleni za opravljanje dela od doma uporablja svoja sredstva kot npr. računalnik, mobilni telefon, internet itd., mu mora delodajalec za uporabo lastnih sredstev pri plači izplačati tudi nadomestilo.

 PRIJAVITE SE NA SEMINAR ZASLUŽI DENAR S SVOJIM HOBIJEM ALI IDEJO!

računovodsko svetovanje

Želite registrirati s.p.?

Hibridno delo in delovni čas

Delo na domu temelji na zaupanju med delodajalcem in zaposlenim. Pri tem se delodajalec zanaša, da bo delavec opravil delo v opredeljenem delovnem času. ZDR-1 in ZEPDSV predpisujeta obveznost vodenja evidenc o izrabi delovnega časa. Zaenkrat zakonodaja še ne določa posebej načina evidentiranja delovnega časa za delo od doma. Obstajajo različna programska orodja, ki omogočajo t.i. »štempljanje« od doma. Lahko pa delodajalec vodi tudi zgolj excel tabelo izrabe delovnega časa. Evidenca mora vsebovati pričetek in konec dela, vmes pa mora vključevati tudi začetek in konec odmora. Interni pravilnik o delovnem času ne spada med obvezne pravilnike. Je pa glede na obsežnost področja za organizacijo vsekakor priporočljiv. V njem delodajalec določi organizacijo in razporeditev delovnega časa ter njegovo evidentiranje. V kolikor pa potrebujete pomoč pri izdelavi obveznih internih aktov, vam lahko te pripravijo naši pravni svetovalci! Za plačljivo storitev lahko pokličete na 01/600-1530 ali nam pišete na [email protected].

Postanite stranka našega računovodskega servisa!

Hibridno delo prinaša ugodnosti za delodajalca

Če zaposleni opravlja hibridno delo, mu v času dela od doma delodajalec ne rabi plačevati nadomestila za stroške prevoza na delovno mesto. Če delodajalec nima ves čas zasedenih vseh delovnih mest v podjetju, lahko na ta način tudi optimizira obseg poslovnih prostorov, ki jih ima v najemu ali v lasti ter si tako zmanjša stroške.

Informativni izračun za normirance

Hibridno delo je dobro za vse

S širitvijo hibridnega dela se izboljša kombinacija poslovnega in zasebnega življenja zaposlenih. Zaradi dela od doma se na cestah zmanjšuje gostota prometa, kar pomeni odpravo prometnih zastojev, manj izpušnih plinov itd.

Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja