Go to Top

Hibridno delo – ko nekaj dni v tednu delate od doma

Hibridno delo je dandanes vedno bolj aktualna fraza, ki opisuje način, kako podjetja organizirajo delovno okolje. To je model, ki združuje klasično pisarniško delo z delom od doma, pri čemer se zaposlenim omogoča večja fleksibilnost in boljše ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem. Toda kako točno hibridno delo vpliva na delodajalce in zaposlene ter kako ga pravilno implementirati v podjetju? Če imate dileme glede delovnega prava, kontaktirajte naše pravne svetovalce! Na termin se naročite na 01/600-1530 ali na data@data.si.

Ustanovite svoje podjetje danes!

Hibridno delo – veste kaj pomeni in kako ga urediti v vašem podjetju?

Hibridno delo postaja stalnica na področju delovnega prava. V osnovi hibridno delo pomeni kombinacijo dela v prostorih delodajalca in dela od doma. V praksi delavec, ki opravlja hibridno delo, delovne obveznosti opravlja od doma. Enkrat do dvakrat tedensko pa je fizično prisoten v prostorih delodajalca.

Informativni izračun plače

Hibridno delo in obveznosti delodajalca

Ker zaposleni del tedna opravlja delovne naloge od doma, je vzpostavljeno začasno delovno mesto, za katerega je treba poskrbeti za ustrezno varnost in zagotoviti zdravo delo. O opravljanju dela od doma mora delodajalec obvestiti Inšpektorat RS za delo. Če zaposleni za opravljanje dela od doma uporablja svoja sredstva kot npr. računalnik, mobilni telefon, internet itd., mu mora delodajalec za uporabo lastnih sredstev pri plači izplačati tudi nadomestilo.

izobraževanje

Varstvo in zdravje pri delu

Ali ste prepričani, da so vaši delavci, ki opravljajo hibridno delo, ustrezno usposobljeni za varno opravljanje dela tako doma kot na sedežu podjetja? Kako zagotavljate, da so vaši delavci, ki delajo od doma, obveščeni o morebitnih tveganjih in kako se spopadati z njimi v skladu z Zakonom o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1)? Ste se kdaj vprašali, kako se obveznosti iz ZVZD-1 prenesejo na delovno okolje doma in ali je vaša dokumentacija prilagojena za zaposlene, ki opravljajo hibridno delo?

Več informacij

Ustanovite d.o.o. hitro in brezplačno!

Hibridno delo in delovni čas

Delo na domu temelji na zaupanju med delodajalcem in zaposlenim. Pri tem se delodajalec zanaša, da bo delavec opravil delo v opredeljenem delovnem času. ZDR-1 in ZEPDSV predpisujeta obveznost vodenja evidenc o izrabi delovnega časa. Zaenkrat zakonodaja še ne določa posebej načina evidentiranja delovnega časa za delo od doma. Obstajajo različna programska orodja, ki omogočajo t.i. »štempljanje« od doma. Lahko pa delodajalec vodi tudi zgolj excel tabelo izrabe delovnega časa.

Evidenca mora vsebovati pričetek in konec dela, vmes pa mora vključevati tudi začetek in konec odmora. Interni pravilnik o delovnem času ne spada med obvezne pravilnike. Je pa glede na obsežnost področja za organizacijo vsekakor priporočljiv. V njem delodajalec določi organizacijo in razporeditev delovnega časa ter njegovo evidentiranje. V kolikor pa potrebujete pomoč pri izdelavi obveznih internih aktov, vam lahko te pripravijo naši pravni svetovalci! Rezervirajte si termin na 01/600-1530 ali na data@data.si.

Popoldanski s.p. lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Hibridno delo prinaša ugodnosti za delodajalca

Če zaposleni opravlja hibridno delo, mu v času dela od doma delodajalec ne rabi plačevati nadomestila za stroške prevoza na delovno mesto. Če delodajalec nima ves čas zasedenih vseh delovnih mest v podjetju, lahko na ta način tudi optimizira obseg poslovnih prostorov, ki jih ima v najemu ali v lasti ter si tako zmanjša stroške.

Kilometrina 2023

Hibridno delo je dobro za vse

S širitvijo hibridnega dela se izboljša kombinacija poslovnega in zasebnega življenja zaposlenih. Zaradi dela od doma se na cestah zmanjšuje gostota prometa, kar pomeni odpravo prometnih zastojev, manj izpušnih plinov itd.

Želite registrirati s.p.?

Računovodstvo

Dnevnice 2023

Hibridno delo je več kot le trend; je odgovor na spreminjajoče se potrebe delovne sile in korak k bolj trajnostni prihodnosti. Prinaša številne koristi tako za delodajalce kot za zaposlene, hkrati pa postavlja nove izzive, ki jih je treba premagati z jasno zakonodajo in pravilnimi orodji za upravljanje. Ko je pravilno izvedeno, hibridno delo ne le poveča produktivnost in zmanjša stroške, ampak tudi prispeva k boljšemu okolju in kakovosti življenja za vse. Vlaganje v to novo delovno kulturo je vlaganje v prihodnost.

Koliko znašajo prispevki za s.p.?

Ali potrebujete pravno pomoč pri integraciji hibridnega modela v svoje poslovanje? Ali pa vas kot zaposlenega zanimajo vaše pravice? Pokličite nas na 01/600-1530 ali nam pišite na data@data.si in se naročite na individualno svetovanje pri naših pravnih strokovnjakih.

Ostanite na tekočem in se prijavite na naše e-novice!

Sledite nam tudi na Facebooku ali LinkedInu in ostanite na tekočem z najnovejšimi informacijami za podjetnike.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja