Go to Top

Boljša spletna trgovina z nekaj preprostimi izboljšavami

Nemalo je razlogov, da ljudje ne bi nakupovali preko spleta.  Nakupovanje je enostavno, dostava (navadno) hitra, zapravimo točno toliko, kolikor smo si zadali in izbire je neskončno. Zato kot prodajalec preprosto nimate razlogov, da ne bi imeli svoje spletne trgovine.

spletna trgovinaVendar pa tudi pri »upravljanju« spletne trgovine poznamo nekaj trikov oziroma izboljšav, ki jo naredi nadpovprečno in kar je najpomembneje: zaupanja vredno in pogosteje obiskano!

Spletna trgovina ni kar tako

Nakupovanje na spletu vztrajno izpodriva »klasično« nakupovanje v trgovinah in nakupovalnih centrih, zato spletne trgovine ne gre  jemati z levo roko. Za vodenje spletne trgovine sicer ne potrebujete vrhunskega znanja iz računalništva, morate pa dodobra poznati svoj asortiment izdelkov, da boste znali svetovati in pomagati strankam.

Preprosta uporaba

Verjetno najpomembnejši aspekt. Nekateri strokovnjaki omenjajo t.i. pravilo treh sekund, ki določa, da bi morala trgovina biti oblikovana tako preprosto, da bi si uporabniki v 3 sekundah lahko ustvarili pozitiven vtis o njej. To seveda pomeni, da stran deluje tako kot mora in da je oblikovana tako, da bodo obiskovalci sploh vedeli, kaj prodajate in za koliko.

Redno osvežujte ponudbo

Ponudba, ki redno ponuja različne izdelke in različne ugodnosti precej bolj izstopa kot pa trgovina, kjer se ni ničesar spremenilo že nekaj mesecev.

Bodite dosegljivi

Zagotovo eden izmed ključnih faktorjev, ki ločijo nadpovprečne od povprečnih. Močno se priporoča, da ste za stranke stalno dosegljivi in da na sporočila in klice odgovarjate v roku 24 ur. Tako boste ustvarili medsebojno zaupanje, ki bo vodilo do novih nakupov.

Če si želite izvedeti več o prodaji in trženju na spletu, vam močno priporočamo obisk seminarja Kako uspešno tržimo na spletu?
Prijava na izobraževanje

Pripravil: Gašper Meden

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja