Go to Top

Ustanovitev večosebnega d.o.o. – kaj potrebujete in kaj je treba vedeti?

Ustanovitev večosebnega d.o.o. je možna na DATA točki ob osebni prisotnosti vseh bodočih družbenikov in zastopnikov. Kaj vse potrebujete in kako poteka postopek? Če imate še dodatna vprašanja, se obrnite na naše podjetniške svetovalce! Če imate pa že vse informacije, pa rezervirajte termin za registracijo podjetja pri nas! Pokličite nas na 01/600-1530 ali pišite na [email protected] in vas bomo usmerili.

Ustanovite podjetje na Dati! Pokličite 01/600-1530!

Ustanovitev večosebnega d.o.o. – dokumenti potrebni za registracijo

Ustanovitev večosebnega d.o.o. pomeni, da bo v družbi z omejeno odgovornostjo (d.o.o.) več lastnikov in vsaj en zastopnik – direktor družbe. Pred postopkom registracije večosebnega d.o.o. se morajo družbeniki dogovoriti s kakšnim deležem kapitala bodo vstopili v družbo. Kot smo že pisali je najmanjši možni kapital v d.o.o. 7.500,00 evrov. Najmanjši znesek kapitala posameznega družbenika je lahko 50 evrov. Na postopek na DATA točko družbeniki prinesejo osebni dokument in overjeno izjavo lastnika objekta za poslovni naslov d.o.o., če med prisotnimi družbeniki ni nihče lastnik lokacije, kjer bo sedež oziroma poslovni naslov d.o.o. V primeru, da je eden od družbenikov lastnik lokacije, kjer bo sedež d.o.o., bo izjavo lastnika objekta uredil kar pri postopku registracije podjetja na DATA točki.

Informativni izračun plače

podjetniško svetovanje

Preberite tudi – Nadomestilo za malico, koliko vam pripada?

Ustanovitev večosebnega d.o.o. – postopek na DATA točki

Na ustanovitev večosebnega d.o.o. morajo priti osebno vsi bodoči družbeniki in zastopnik(i) družbe. Referent DATA točke pri postopku registracije družbe pripravi družbeno pogodbo, sklep o imenovanju zastopnika, sklep o določitvi poslovnega naslova družbe, izjavo zastopnika družbe in davčne podatke. Vsi prisotni podpišejo dokumentacijo. Del dokumentacije nato referent pripravi za banko, kjer družbeniki po postopku na DATA točki, odprejo začasni račun. Nanj nakažejo deleže kapitala. Potrdilo banke o odprtju začasnega računa nato vrnejo referentu DATA točke. Takrat referent elektronsko odda vlogo za registracijo d.o.o. na sodišče. Približno v tednu dni prejmejo družbeniki na naslov, ki so ga določili ob registraciji, sklep sodišča o vpisu družbe v register podjetij. S sklepom se vrnejo nazaj na banko in začasni račun spremenijo v poslovni račun. Družba lahko prične s poslovanjem.

Popoldanski s.p. lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Ustanovitev večosebega d.o.o. – odgovori na pogosta vprašanja

  1. Družbena pogodba na DATA točki, ki jo pripravi referent, je elementarna družbena pogodba in ne vsebuje posebnih členov, ki bi podrobneje določali razmerja med družbeniki.
  2. Ustanovitev večosebnega d.o.o. dostikrat zahteva veliko usklajevanja tudi glede hkratnega prihoda družbenikov na postopek na DATA točko.
  3. Postopek pridobitve DDV številke, je postopek, ki se ureja po ustanovitvi večosebnega d.o.o. in ni povezan s postopkom registracije.
  4. Spremembo družbenika v večosebnem d.o.o. je potrebno urediti pri notarju. Referenti DATA točke niso pooblaščeni za ta postopek.
  5. Ustanovitev večosebnega d.o.o. pomeni, da je v d.o.o. več družbenikov. Družbeniki, ki ustanavljajo d.o.o. so lahko fizične ali pravne osebe.

Če razmišljate, da je ustanovitev večosebnega d.o.o. zapleten postopek, so vam pred registracijo takega d.o.o. na voljo naši podjetniški svetovalci, ki vam bodo pomagali z informacijami in vam odgovorili na vaša vprašanja. Poleg svetovalcev, vam bodo v veliko pomoč pri poslovanju računovodje računovodskega servisa DATA. Poslovanje vašega večosebnega d.o.o. je tako organizirano na enem naslovu, kjer so družbenikom na voljo celostne storitve za poslovanje družbe. Za vse dodatne informacije, ki jih potrebujete za poslovanje, lahko pokličite naše svetovalce na 01/600-1530!

Ostanite na tekočem in se prijavite na naše e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja