Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT) je pripravilo evropsko platformo, kamor se lahko kupci obrnejo, kadar želijo po izvensodni poti rešiti spor s trgovcem oziroma ponudnikom, ki je nastal pri čezmejnem spletnem nakupu blaga ali storitev.
izobraževanje
Želite doseči kupce, ki so dlje od praga vaše trgovine? Razširite se na splet! Kako to naredite najbolj enostavno in najceneje, vam zaupamo na seminarju!
Več informacijIzvensodno reševanje sporov tudi za trgovce
Spletna platforma deluje od 15. februarja letos in je za trgovce ter kupce dostopna na spletu. Storitev pa lahko kupci in trgovci uporabljalo le, če prebivajo v eni izmed držav članic Evropske unije oziroma imajo na tem področju tudi sedež.
Ste že preizkusili evropsko platformo, s katero lahko rešite spor s trgovcem tudi izven sodišč?
Kot pojasnjujejo na ministrstvu, lahko trgovci to spletišče uporabijo, če se želijo v zvezi z blagom in storitvami, ki so jih prodali na spletu, vložiti pritožbo pri potrošnikih.
MGRT kot nacionalna kontaktna točka
Na MGRT še dodajajo, da sami na tem področju delujejo kot nacionalna kontaktna točke za pomoč slovenskim potrošnikom in podjetjem pri dostopanju do evropske platforme.
O izvensodnem reševanju sporov smo že pisali. V prispevku Reševanje sporov med trgovci in kupci s platformo smo pisali o prednostih izvensodnega reševanja sporov. Med drugim si lahko preberete podrobneje o spletnem reševanju sporov.
izobraževanje
Abeceda poslovanja
A za avtorsko pogodbo, B za bilanco stanja, C za cedularne obdavčitve, D za davčne blagajne, E za enostavno knjigovodstvo. S preostalo abecedo poslovanja vas seznanimo na seminarju.
Več informacijČe vas zanima, kako bodo lahko trgovci in kupci uporabljali izvensodno reševanje sporov, si preverite prispevek Kako bo potekalo reševanje sporov preko spleta?. V tem prispevku smo podrobneje pisali o načinu delovanja platforme ter o tem, kako bodo lahko trgovci in kupci sedaj spore reševale v klasičnih trgovinah.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju