Go to Top

S spletno prodajo podjetja ustvarila skoraj 4,5 milijarde evrov!

S spletno prodajo v 2021 42 % prihodkov več kot 2020

S spletno prodajo so lani slovenska podjetja ustvarila okoli 4,48 milijarde evrov prihodkov. To je kar 42 odstotkov več kot leta 2020. Občutno je narasla tudi spletna prodaja fizičnim osebam. In sicer za 39 odstotkov – na 1,39 milijarde evrov.

Ustanovitev d.o.o. – hitro in enostavno na DATA točki!

Katera podjetja so ustvarila največ od skupnega prihodka?

Od slabih 4,5 milijarde evrov (skupni lanski prihodek od spletne prodaje – brez DDV) so tretjino ustvarila mala podjetja. Skoraj 40 odstotkov so ustvarila srednje velika podjetja in 28 % velika podjetja. Kar 92 odstotkov s spletno prodajo ustvarjenega prihodka so podjetja ustvarila prek lastne spletne strani ali spletne strani matičnega podjetja in prek ekstraneta. Osem odstotkov prihodkov pa je bilo prek e-tržnice.

Opravite informativni izračun plače z našim kalkulatorjem!

podjetniško svetovanje

Preberite tudi – Povračila za prehrano so (lahko) s septembrom višja!

Mala in srednje velika podjetja ustvarila 6 odstotkov skupnega prihodka

Podatki Sursa še kažejo, da so podjetja z več kot 10 zaposlenimi s spletno prodajo ustvarila 4,8 odstotka celotnega ustvarjenega prihodka. To je za 0,7 odstotne točke več kot leta 2020. Mala in velika podjetja so s spletno prodajo ustvarila za 6,1 odstotka skupnega prihodka. Velika podjetja pa za 3,1 odstotka. V letu 2021 je prihodek s spletno prodajo izdelkov ali storitev, s sprejemanjem naročil ali rezervacij prek spleta ustvarilo 22 odstotkov podjetij z 10 ali več zaposlenimi. Slabih 70 odstotkov skupnega prihodka s spletno prodajo so podjetja ustvarila s prodajo drugim podjetjem ali javnim ustanovam. Dobrih 30 odstotkov spletne prodaje pa je bilo fizičnim osebam.

»Popoldanca« lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Več prodaje fizičnim osebam

S spletno prodajo fizičnim osebam je bilo ustvarjeno okrog 1,39 milijarde evrov. Dobra polovica teh prihodkov je bilo zaradi spletne prodaje v Sloveniji. Štirideset odstotkov pa je bilo prodaje v druge članice EU, sedem pa v druge države. Največji delež skupnih prihodkov od spletne prodaje so imela podjetja v dejavnosti trgovina ter vzdrževanje in popravila motornih vozil. V tej dejavnosti je v 2021 prihodek s spletno prodajo ustvarilo 41 odstotkov podjetij. In sicer so podjetja v tej dejavnosti s pomočjo spletne prodaje zaslužila okoli 2,30 milijarde evrov.

Preberite tudi – Dodatek do minimalne plače, kdaj se izplača?

Popularne tudi e-tržnice oz. aplikacije za naročanje hrane

Prek e-tržnic in aplikacij za naročanje hrane je lani prihodek ustvarilo 11 odstotkov podjetij. S spletno prodajo na tak način so sicer veliko zaslužila podjetja v gostinstvu, turizmu in logistiki. Prek e-tržnic je prihodek ustvarilo 77 % podjetij v gostinskih nastanitvenih dejavnostih, 45 % podjetij v dejavnosti promet in skladiščenje ter 31 % podjetij v dejavnosti strežba jedi in pijač.

Ostanite na tekočem: prijavite se na naše e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja