Go to Top

Postopek ustanovitve doo – kaj še potrebujete poleg 7500 evrov?

Postopek ustanovitve doo (družbe z omejeno odgovornostjo) je ena izmed poti v podjetniški svet v Sloveniji. Vse več podjetnikov išče fleksibilne in stroškovno učinkovite načine za registracijo svojega podjetja. Ne glede na to, ali ste samostojni podjetnik ali del večosebne družbe. Ta članek pa vam prinaša koristne informacije in vam pomaga skozi celoten postopek ustanovitve doo. Če želite postopek pohitriti, smo vam na voljo na 01/600-1530 ali na data@data.si.

Ustanovite svoj d.o.o. danes!

Postopek ustanovitve doo za večosebno družbo

Postopek ustanovitve doo lahko družbeniki opravijo na DATA točki. Vas zanima, kako se izvede ta postopek in kaj vse potrebujete za to?  Če razmišljate o ustanovitvi lastnega podjetje bodisi kot sp ali doo, nas pokličite na 01/600-1530! Za rezervacijo termina za registracijo podjetja se lahko prijavite tudi preko spletnega obrazca.

Informativni izračun plače

Postopek ustanovitve doo – ustanovitev večosebne družbe

Na DATA točki pogosto prejemamo vprašanja podjetnikov o možnostih ustanovitve doo, zlasti ko gre za ustanovitve večosebne družbe oz. večosebnega doo. Marsikdo je v dvomih, ali je takšen postopek mogoče opraviti pri nas ali je obvezno obiskati notarja.

V praksi opažamo, da se mnogi bodoči družbeniki raje odločijo za individualni posvet s podjetniškim svetovalcem pri nas. Med sestankom se podrobno posvetujejo o korakih registracije, pogojih za odprtje doo, stroških, zastopanju v doo, zaposlovanju ter o vključitvi v sistem DDV in drugih relevantnih temah. Če razmišljate o ustanovitvi in potrebujete posvet, nas lahko kontaktirate na 01/600-1530!

Vse o normiranem s.p.

Ustanovite podjetje

Dnevnice 2023

Postopek ustanovitve doo in logistična izpeljava postopka pri večosebni družbi

Pogosto se družbeniki soočajo s težavo usklajevanja časa za obisk DATA točke v procesu ustanovitve doo. Da bi olajšali ta postopek, podjetniški svetovalci predlagajo, da na DATA točko prideta le dva predstavnika družbenikov, ki lahko uskladita svoj čas za obisk. Predstavnike naj s seboj prineseta kopije osebnih dokumentov preostalih družbenikov, ki se postopka ne morejo udeležiti.

Ko sta na DATA točki, referent pripravi vso potrebno dokumentacijo za podjetje, ki jo oba prisotna družbenika podpišeta. Nato pa navodila in obveznosti prenesejo na preostale družbenike. Ti morajo nato v naslednjem koraku priti na DATA točko z osebnim dokumentom in podpisati vlogo za registracijo v navzočnosti referenta.

Ko je dokumentacija podpisana s strani vseh družbenikov, sledi korak odpiranja začasnega bančnega računa. Na ta račun družbeniki vplačajo ustanovni kapital, določen za vsakega družbenika posebej, skladno z dogovorom v družbeni pogodbi. Po vplačilu kapitala se potrdilo o vplačilu predloži referentu, ki nato formalno zaključi postopek z vložitvijo na sodišče. Celoten postopek mora biti zaključen v dveh tednih; v nasprotnem primeru se vloga avtomatsko izbriše na e-vem portalu.

Ustanovite podjetje hitro in brezplačno!

Postopek ustanovitve doo – na kaj morajo biti pozorni družbeniki?

Preden se odločite za registracijo doo na DATA točki, se morate kot družbeniki dogovoriti glede priprave osnovne družbene pogodbe, ki jo pripravimo na DATA točki. Takšna standardna pogodba ne vključuje specifičnih členov, ki bi natančno opredeljevali razmerja med družbeniki.

Če želite v družbeni pogodbi določene posebnosti, bo treba postopek izvesti pri notarju, ki lahko v pogodbo vključi dodatne člene. Na DATA točki te možnosti nimamo. Upoštevajte tudi, da notarske storitve prinesejo dodatne stroške.

Kilometrina 2023

Pravni nasvet

Popoldanski s.p. lahko odprete le ob redni zaposlitvi!

Postopek ustanovitve doo – kaj potrebujete na postopku?

Ko se odločate za ustanovitev doo, je pomembno, da ste dobro pripravljeni. Tukaj je seznam dokumentov in informacij, ki jih potrebujete:

  1. Osebni dokument: Vsak družbenik mora imeti s seboj osebni dokument.
  2. Začetni kapital: Pripravite vsaj 7.500,00 evrov kot osnovni kapital za vaše podjetje.
  3. Overjena izjava lastnika objekta: V primeru, da bo sedež podjetja na naslovu, ki ni v lasti nobenega od družbenikov, je potrebna overjena izjava lastnika nepremičnine, ki dovoljuje uporabo naslova za sedež vašega doo.

Referent DATA točke bo poskrbel za pripravo vse ostale potrebne dokumentacije. Če izrazite željo, vam bo referent tudi pomagal organizirati sestanek z računovodjo, specializirano za doo.

Izberite zanesljiv računovodski servis!

Podjetje DATA nudi podjetnikom celovito podporo pri poslovanju. Ta vključuje poleg registracije podjetja tudi številne svetovalne storitve ter pomoč pri poslovanju podjetja s strani računovodskega servisa DATA. Za več informacij smo vam na voljo na 01/600-1530 ali na data@data.si. Povpraševanje pa nam lahko pošljete tudi prek spletnega obrazca.

Ostanite na tekočem in se prijavite na naše e-novice!

Če želite biti na tekočem, nam sledite tudi na Facebooku ali LinkedInu, kjer boste prvi izvedeli za vse aktualne novice v podjetniškem svetu.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja