Go to Top

Podjetniški portal

Mnenje strank je pomembnejše od vašega!

Mnenje strank je pomembnejše od vašega in je najpogostejša marketinška napaka podjetnikov sprejemanje odločitev o marketinških strategijah glede na svoje mnenje in interese. Seveda je tak pristop lahko uspešen, žal pa v veliko primerih ni. Zakaj? Preprosto. Če je vam všeč rdeča barva, demografski populaciji na katero ciljate pa zelena, svoje kampanje ne boste zasnovali glede na svoje simpatiziranje do rdeče barve. Edino pametno je to nagnjenje opustiti in se postaviti Nadaljuj z branjem

Davek na finančne storitve

V marcu 2013 je stopil v veljavo davek na finančne storitve. Ker se je pojavilo kar nekaj vprašanj, kako pripraviti, oddati in plačati davek na finančne storitve, smo pripravili kratek povzetek navodil. Spodaj posredujemo povezave na obrazec in navodilo ter pojasnila Davčne uprave glede obračuna davka na finančne storitve, ki je v marcu 2013 že stopil v veljavo. Mesečno je potrebno preko portala eDavki posredovati obrazec, na katerega vpisujete podatke Nadaljuj z branjem

Klub Finančni trgi

Klub Finančni Trgi nudi članom veliko dobrot in prednosti. Nižje cene storitev podjetja Finančni Trgi, brezplačni telefonski posvet in svetovanje v živo. Klub Finančni trgi was last modified: 15 aprila, 2015 by Data d.o.o.

Globe za brisanje računov pri gotovinskem poslovanju!

V ponedeljek 1. julija 2013 prične veljati pravilnik o zahtevah za računalniške programe in elektronske naprave, upravljanje in delovanje informacijskega sistema ter vsebini, obliki, načinu in rokih za predložitev podatkov. Pravilnik se dotika računalniških programov oziroma elektronskih naprav, katere zavezanec za davek uporablja za izdajanje računov pri gotovinskem poslovanju. Program oziroma naprava mora zagotavljati hrambo izvornih podatkov o izdanih računih pri gotovinskem poslovanju in njihove poznejše spremembe. Pravilnik s prilogo Nadaljuj z branjem

PSPN matrika

Kratica PSPN predstavlja prednosti, slabosti, priložnosti ter nevarnosti. Kako se lotiti analize PSPN in kaj pomenijo rezultati? Prva dva aspekta matrike se nanašata na notranje dejavnike, druga dva pa na zunanje. Pri prvih imamo tako vpliv, da se prilagodimo in razvijemo ponudbo glede na rezultate, medtem ko na zunanja dejavnika nimamo direktnega vpliva, na nas je le, da se čim bolj prilagodimo. Kako se zadeve lotiti? Določimo naše prednosti. Kaj Nadaljuj z branjem

Posebnih pravilnikov glede uporabe piškotkov NE potrebujete!

V pričakovanju novih pravil glede uporabe piškotkov, se pojavlja veliko različnih informacij. Ena od teh je, da potrebujete posebni pravilnik, katerega lahko dobite proti plačilu. Pravilnika ne potrebujete, potrebujete le opozorilo in obširnejšo razlago v izjavi o varovanju zasebnosti. Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Ur. l. RS, št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov. Informacijski pooblaščenec je izdal obširne smernice, Nadaljuj z branjem

Opredelite trženjske cilje svojega podjetja

Preden se poglobimo v samo trženje storitev, izdelkov ali samega podjetja, moramo opredeliti trženjske cilje. Pri opredelitvi trženjskih ciljev opredeljujemo kaj želimo doseči in v kolikem času. Seveda moramo, če želimo biti pri načrtovanju trženja uspešni, imeti natančno razdelano poslanstvo in vizijo. To je osnova iz katere bomo izhajali pri nadaljnjem načrtovanju trženjskih strategij. Bomo nagovarjali manjšo, bolj ciljno usmerjeno skupino ali bomo delali na kvantiteti in nagovarjali maso? Cilji, Nadaljuj z branjem

Določite kakšen je vaš kupec!

Prvi korak na poti do uspešnega poslovanja je določitev ciljne skupine oziroma kupca. Poslovanje bo potekalo precej lažje, če si boste odgovorili na vprašanja, s katerimi boste določili profil vašega kupca. Slika, kje oglaševati in na koga se obrniti, bo takoj jasna. Napaka, katero dela precej podjetnikov začetnikov je, da tega koraka ne upoštevajo. Težava nastane, ko porabijo precej časa in denarja v oglaševalske namene, kljub temu pa je rezultat Nadaljuj z branjem