Go to Top

Distanca je nujna tudi pri organizaciji sestankov v podjetjih!

Distanca med udeleženci sestankov spada med nove pomembne dejavnike, na katere se morajo podjetja pripraviti za letošnjo jesen in zimo. Veste kako prilagoditi delovno okolje na nove varnostne ukrepe?

Informativni izračun plače

Pri podjetju DATA d.o.o. lahko uredite vse, kar je potrebno za zaposlitev novega delavca! Pri nas vam lahko ponudimo pravne storitve, kot je priprava zahtevane pogodbe o zaposlitvi, prijava v prispevke za zaposlenega, pripravimo vam izračun in mesečni obračun plače, odgovorimo pa vam tudi na vsa povezana delovnopravna ali računovodsko-davčna vprašanja. Za ponudbo nam pišite na [email protected].

Obveznosti delodajalcev od A do Ž

Distanca med udeleženci sestankov – vsakdanje pravilo!

Delodajalci, potrebujete pomoč pri urejanju delovno-pravnih razmerij? Pošljite povpraševanje!

Manja Veličkovič, univ. dipl. prav., DataManja Veličkovič, univ. dipl. prav., Data

Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) je že izdal splošna navodila za delo v organizacijah. Tudi v septembrskih priporočilih se pojavljajo pozivi, da delodajalci v čim večji meri zagotovijo delo od doma, odsvetujejo pa se tudi vsa nenujna službena potovanja.

Ostala navodila so sicer že standardna – pazite na redno umivanje in razkuževanje rok, higieno kašlja, pa tudi na razkuževanje površin in uporabljenih predmetov.

Delno subvencioniranje skrajšanega polnega delovnega časa

Distanca in dovolj veliki, prezračevani prostori

Sestanki v organizacijah naj bi se odvijali v dovolj velikih in ustrezno prezračevanih prostorih. V teh prostorih je treba vzdrževati dovolj veliko distanco med udeleženci. Še boljši so sestanki na prostem!

Priporočena distanca med zaposlenimi je minimalno 1,5 metra, v primeru večjih fizičnih obremenitev pa celo večja. Ta razporeditev in priporočena distanca mora biti upoštevana tudi znotraj preostalih delovnih prostorov.

Četrti protikoronski paket

Ključno je tudi trajanje sestankov

Sestanki naj bodo čim krajši. Pri organizaciji imejte v mislih tudi maksimalno število oseb, ki se lahko združuje na mestu. Brez potrebe po vodenju evidenc oz. celo dovoljenja, je zbiranje tako omejeno le na 10 ljudi. V kolikor boste organizirali sestanek z večjim številom udeležencem, ki bo še vedno manjše od 50, boste že morali voditi evidenco o udeleženih in si zapisati tudi njihove kontaktne podatke.

V zaprtih prostorih se priporoča tudi uporaba zaščitnih mask.

Pravni nasvet

Pri »on-line« in ZOOM sestankih distanca ni niti vprašanje!

Po pandemiji je vedno več podjetij tudi stopilo na trg »on-line« video konferenčne programske opreme. Med največjimi ponudniki je vedno več tudi že uveljavljenih ponudnikov, kot so Adobe, Cisco Systems, Huawei in Microsoft. Tako je tudi uporaba takšne opreme postala bolj enostavna in intuitivna.

Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja