Distanca je v skladu z ukrepi za zajezitev korone postala ključen element sestankov
Distanca med udeleženci sestankov spada med nove pomembne dejavnike, na katere se morajo podjetja pripraviti za letošnjo jesen in zimo. Veste kako prilagoditi delovno okolje na nove varnostne ukrepe?
Distanca med udeleženci sestankov – vsakdanje pravilo!
Delodajalci, potrebujete pomoč pri urejanju delovno-pravnih razmerij? Pošljite povpraševanje!
Anja Gašperlin, univ. dipl. prav., Data
Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) je že izdal splošna navodila za delo v organizacijah. Tudi v septembrskih priporočilih se pojavljajo pozivi, da delodajalci v čim večji meri zagotovijo delo od doma, odsvetujejo pa se tudi vsa nenujna službena potovanja.
Ostala navodila so sicer že standardna – pazite na redno umivanje in razkuževanje rok, higieno kašlja, pa tudi na razkuževanje površin in uporabljenih predmetov.
Preberite tudi: Jubilejna nagrada
Distanca in dovolj veliki, prezračevani prostori
Sestanki v organizacijah naj bi se odvijali v dovolj velikih in ustrezno prezračevanih prostorih. V teh prostorih je treba vzdrževati dovolj veliko distanco med udeleženci. Še boljši so sestanki na prostem!
Priporočena distanca med zaposlenimi je minimalno 1,5 metra, v primeru večjih fizičnih obremenitev pa celo večja. Ta razporeditev in priporočena distanca mora biti upoštevana tudi znotraj preostalih delovnih prostorov.
Ključno je tudi trajanje sestankov
Sestanki naj bodo čim krajši. Pri organizaciji imejte v mislih tudi maksimalno število oseb, ki se lahko združuje na mestu. Brez potrebe po vodenju evidenc oz. celo dovoljenja, je zbiranje tako omejeno le na 10 ljudi. V kolikor boste organizirali sestanek z večjim številom udeležencem, ki bo še vedno manjše od 50, boste že morali voditi evidenco o udeleženih in si zapisati tudi njihove kontaktne podatke.
V zaprtih prostorih se priporoča tudi uporaba zaščitnih mask.
Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice
Pri »on-line« in ZOOM sestankih distanca ni niti vprašanje!
Po pandemiji je vedno več podjetij tudi stopilo na trg »on-line« video konferenčne programske opreme. Med največjimi ponudniki je vedno več tudi že uveljavljenih ponudnikov, kot so Adobe, Cisco Systems, Huawei in Microsoft. Tako je tudi uporaba takšne opreme postala bolj enostavna in intuitivna.