Ko bodo s 2. januarjem 2016 uvedene davčne blagajne, bo storniranje računov še vedno mogoče, vendar pa bo moralo potekati drugače kot do zdaj.
Na finančno upravo bodo morali biti s pomočjo davčne blagajne poslani tako podatki o prvem računu, informacija o stornaciji in izdanem dobropisu kot nov račun.
Po izdaji računa bo zavezanec račun storniral tako, da bo izdal račun z negativnimi zneski. Na Furs bo ob tem poslano sporočilo s podatki o novem računu z negativnimi zneski, ki bo vsebovalo tudi vse podatke o prvotnem računu, ki je bil storniran – številko, datum in čas izdaje storniranega računa. Dobropis bo lahko vseboval podatke za več prvotnih računov, če bo teh več.
Račun se bo storniral tako, da se bo izdal nov račun z negativnimi zneski.
Ko bo zavezanec upošteval dobropis stranke pri obračunu, pa bo seveda z davčno blagajno spet izdal nov račun, ki bo spet moral biti potrjen s sistemom davčnega potrjevanja računov. Ob stornaciji računa bodo tako izdani trije dokumenti – prvi račun, račun z negativnim zneskom – dobropis ter nov, pravilen račun.
izobraževanje
Davčne blagajne
Kdo so zavezanci za uporabo davčnih blagajn, kaj jih čaka in kdaj ter kako se morate pripraviti na uvedbo davčnega potrjevanja računov vam povemo na našem seminarju Davčne blagajne. Za stranke brezplačno.
Več informacijNa Fursu opozarjajo, da se bodo s pomočjo davčne blagajne morali dobropisi številčiti v istem zaporedju kot izdani računi.
Davčne blagajne bodo morali uporabljati vsi zavezanci, ki poslujejo z gotovino in gotovini enakovredni plačilnimi sredstvi, kot jih določa Zakon o davčnem potrjevanju računov.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju