Go to Top

Vodenje evidenc delovnega časa – kakšne bodo spremembe?

Vodenje evidenc delovnega časa doživlja spremembe. Državni zbor je nedavno sprejel predlog sprememb Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti. Kaj ta predlog pomeni za delodajalce?

Informativni izračun plače lahko opravite z našim kalkulatorjem!

Kako je vodenje evidenc delovnega časa izgledalo do sedaj?

Vodenje evidenc delovnega časa je bilo že do sedaj obvezno za delodajalce. A zakon ni zahteval, da delodajalci vpisujejo ure prihoda in odhoda z dela. Potrebno je bilo vpisovati zgolj število opravljenih ur.

Za vsakega zaposlenega so delodajalci vodili tudi dnevno evidenco, evidenco zaposlenih in evidenco o stroških dela. Ti vključujejo:

  • Osebne podatke delavca;
  • Podatke o plačah in nadomestilih plač;
  • Število opravljenih ur;
  • Podatke o zakonsko določenih prispevkih za socialno varnost posameznega delavca.

V primeru, da potrebujete pomoč pri urejanju delovnih razmerij so vam na voljo naši kadrovski svetovalci. Z njimi lahko stopite v stike preko telefonske številke 01/600-1530 ali pa nam pišete na [email protected]

Registracija s.p. – hitro in enostavno na DATA točki! Pokličite 01/600-1530!

pravno svetovanje

Kakšen regresa vas čaka v 2023?

Vodenje evidenc delovnega časa – kaj se je spremenilo?

Do sedaj, delodajalci niso potrebovali vpisovati ure prihoda in odhoda zaposlenih. To se je sedaj spremenilo. Delodajalci bodo morali tudi slediti obsegu izrabe odmorov v času dela. V primeru, da delavec ne izkoristi svojega odmora, pa to ne pomeni, da bo delodajalec za to zakonsko odgovoren.

Zakon ne določa kako morajo podjetja voditi svoje evidence. Podjetja, ki trenutno nimajo elektronskega sistema za evidentiranje delovnega časa ne bodo potrebovala tega sistema namestiti. Edina izjema so kršitelji delovnopravne zakonodaje – tisti, ki jim je bila izrečena pravnomočna globa zaradi kršitev Zakona od delovnih razmerjih (ZDR-1) bodo morali dve leti obvezno voditi elektronsko evidenco delovnega časa.

Do sprememb pa je prišlo tudi glede lokacije hranjenja evidenc. Delodajalci bodo morali vso dokumentacijo hraniti na sedežu podjetje oz. na kraju, kjer se delo opravlja.

Koliko znašajo prispevki za s.p. v 2023?

Katere druge spremembe za vodenje evidenc delovnega časa so vključene?

Sprememb za vodenje evidenc delovnega časa je mnogo, med drugim:

  • Delavci bodo lahko dobili vpogled v evidence delovnega časa;
  • Delodajalec bo moral zaposlenim enkrat mesečno posredovati evidenco delovnega časa;
  • Evidenco bo potrebno voditi tudi za izvajalce, ki opravljajo delo na podlagi pogodb civilnega prava;
  • Zaposleni, ki delajo na daljavo, bodo tudi morali beležiti začetek in konec dela.

Spremembe zakonodaje imajo lahko velik vpliv na delovanje podjetja. Naši pravni strokovnjaki bi vam z veseljem pomagali pri razumevanju zakonov in vam svetovali kako se najbolje prilagoditi spremembam. Pokličite nas na 01/600-1530 ali pa nam pišite na [email protected].

Ostanite na tekočem ter se prijavite na naše e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja