Potrošnica je na sejmu kupila aparat za peko kruha z dveletno garancijo. Po nekaj mesecih se je aparat pokvaril in odnesla ga je na pooblaščeni servis.
Tam aparata niso mogli popraviti, zato so ji obljubili novega. Potrošnico je zanimalo, ali bo tudi za novi izdelek veljala dveletna garancija, vendar ji na servisu na to vprašanje niso znali odgovoriti. Zato je vprašanje naslovila na svetovalno pisarno Zveze potrošnikov Slovenija.
Pojasnili so ji, da je v Zakonu o varstvu potrošnikov po novem izrecno določeno, da mora proizvajalec za zamenjano blago izdati nov garancijski list. Aparat za peko kruha namreč sodi med električne aparate za pripravljanje hrane, za katere je garancija obvezna. Dolžina garancijskega roka je odvisna od dajalca garancije, ne sme pa biti krajši od enega leta. Pojasnilo so poslali tudi na servis, ki je potrošnici nato izdal garancijski list za zamenjani aparat, in sicer za dobo dveh let.
Vir: Zveza Potrošnikov Slovenije