Go to Top

Začetniške napake oglaševanja na Facebooku

Oglaševanje na družabnem omrežju Facebook je tudi med novopečenimi podjetniki vse bolj popularno. A še preden sežete po kreditni kartici, ne ponovite napak, iz katerih so se učili drugi.

Začetniške napake oglaševanja na FacebookuVzpostavitev oglaševalske kampanje na Facebooku, ki je z naskokom najbolj popularno družabno omrežje v Sloveniji, je enostavno. Izberete nekaj zanimivih fotografij in vrstic teksta, ki naj bi vaš izdelek kar najbolj približal potencialnim končnim kupcem. A že tu se lahko pojavijo prve težave, ko vam Facebookova ekipa denimo zavrne tistih nekaj vrstic oglasnega teksta, saj ne ustreza njihovim uredniškim merilom. Sledilo bo popravljanje.

Še preden se lotite kampanje, priporočamo, da se temeljito pozanimate, s katerimi ključnimi besedami kupci najdejo vaše izdelke in še, katere so najpogostejše začetniške napake, ki so jih podjetniki pri tem storili, na primer vpisali presplošne ali preozke fraze, ki slabo opišejo prednosti njihovega izdelka v primerjavi s konkurenčnimi.

Ko izberete tekst in fotografije, vas Facebook popelje na naslednji korak, ki je eden bolj pomembnih, če ne najpomembnejši: nastavitev, komu naj se oglasi prikazujejo. Občinstva ne izbirajte preširoko, temveč se osredotočite zgolj na skupino potencialnih kupcev. Če na primer prodajate računovodske storitve, ni smiselno, da ciljate oz. targetirate uporabnike, mlajše od 25 let, saj ti praviloma nimajo svojih podjetij. Če prodajate izdelke, ki že imajo konkurenco, pri interesih označite Facebookove skupine, na katerih konkurenčni izdelek ponujajo. Izbirate lahko še med spoloma, lokacijo in jezikom ter med nekaj ostalimi parametri, kot so obnašanja (behaviors) in povezave (connections). Pri slednjem bodite pazljivi, saj ima Facebook zgolj tri tipe targetiranja: uporabnike, ki so všečkali (like), tiste, ki niso in prijatelje od tistih, ki so. Če izberete enega od teh, bo vaše občinstvo omejeno zgolj na uporabnike, ki izpolnjujejo izbran parameter. Primer: izbira prve skupine je smiselna, če ste lansirali akcijo izdelkov za obstoječe kupce.

Sledi nastavitev budgeta. Lahko izberete dnevno količino ali celotno količino budgeta, ki ga boste namenili svoji Facebookovi kampanji. Če ste začetnik z zelo omejenim budgetom in pri tem nimate strokovne pomoči, priporočamo, da za prvo kampanjo ne porabite vsega razpoložljivega denarja, po možnosti še več. Kampanji sprva namenite manjšo vsoto, ki jo boste z lahkoto pogrešali, in to kljub temu, da imate z manjšim budgetom precej bolj omejene možnosti oglaševanja. Nastavite še čas trajanja kampanje in čas, kdaj se bodo uporabnikom oglasi prikazovali. Verjetno ni smiselno, da se uporabnikom oglasi prikazujejo ponoči, ko večina spi.

Za razliko od klasičnega oglaševanja lahko pri oglaševanju na spletnih omrežjih sproti spremljate dosežene rezultate. Oglaševanje lahko kadarkoli tudi pavzirate ali ustavite, če na primer vaša oglaševalska kampanja ne dosega želenih ciljev.

Ko se kampanja zaključi, se temeljito posvetite analizi doseženih rezultatov, ali so ti zadovoljili vaša pričakovanja in nenazadnje, upravičili vaš vložek.

Še več koristnih nasvetov vam bodo na naši brezplačni delavnici »Družbena omrežja za podjetnike« podali naši strokovnjaki.

Družbena omrežja za podjetnike


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja