Go to Top

Uporabniki davčnih blagajn – kdaj vam poteče digitalno potrdilo?

Uporabniki davčnih blagajn, ki ste pridobili digitalno potrdilo pred uvedbo davčnih blagajn, boste morali to digitalno potrdilo obnoviti! Kakšen je torej vaš naslednji korak?

Informativni izračun plače

Pri podjetju DATA d.o.o. lahko odkrijete, kako enostavno je poslovati, če vam pri tem nekdo stoji ob strani. Pri nas ima računovodska storitev vključeno tudi podporo in računovodsko svetovanje. Na naši točki lahko podjetnik koristi tudi svetovanje pri našem pravniku ali davčnem svetovalcu. Imamo tudi poseben strokoven oddelek za tujce in pridobivanja delovnih dovoljenj za delo in zaposlovanje tujcev. Pišite nam na [email protected] za ponudbo vaše celostne storitve!

Ste ravnokar registrirali svoje podjetje in tako postali podjetnik? Kaj pa zdaj?

Ste uporabniki davčnih blagajn?

Potrebujete zanesljivo računovodstvo

Sabina Dimnik, DataSabina Dimnik, Data

Uporabniki davčnih blagajn te uporabljajo za digitalno potrjevanje računov, ki so predmet plačila z gotovino. Prvi uporabniki davčnih blagajn so namensko digitalno potrdilo pridobili že v novembru 2015. Namenska potrdila, ki se uporabljajo pri postopku davčne potrditve računa v primeru plačila z gotovino, pa po petih letih potečejo. Ob poteku digitalnega potrdila morajo uporabniki pridobiti novega in zamenjati potrdilo v davčni blagajni sami.

Informativni izračun za normirance

Potrebujete novo digitalno potrdilo?

Uporabniki davčnih blagajn lahko za pridobitev digitalnega potrdila pooblastijo tudi drugo osebo, računovodski servis ali ponudnika davčne blagajne. Vlogo za urejanje teh pooblastil vloži zavezanec (zakoniti zastopnik) bodisi elektronsko prek portala e-Davki, bodisi osebno ali po pošti, in sicer pri finančnem uradu, kjer je zavezanec vpisan v davčni register.

Pravni nasvet

V dvomu, kdaj vam poteče potrdilo? Povprašajte pri ponudniku!

Postopek pridobitve novega digitalnega potrdila je enak njegovi prvi pridobitvi. Uporabniki davčnih blagajn za aktivacijo digitalnega potrdila sledite naslednjim korakom:

  • odprete Vlogo preko portala e-Davki z obrazcem »DPR-PridobitevDP« oz. Zahtevek za pridobitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov
  • Od portala e-Davki prejmete referenčno številko in geslo za prevzem namenskega certifikata
  • Uporabniki vnesete referenčno številko in geslo, zavezanec ali njegov pooblaščenec pa nato to vnese v poseben portal za prevzem namenskega digitalnega potrdila na spletni strani MJU
  • Uporabniki na spletni strani snamete namensko digitalno potrdilo v obliki ».p12« datoteke
  • Datoteko nato uporabniki namestite v program davčne blagajne ali v mini blagajno

Potrebujete davčni nasvet? Rezervirajte si termin pri našem davčnem svetovalcu! Pišite nam na [email protected].

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja