Pomoč podjetniku je pogosto več kot dobrodošla tako ob povečanem obsegu dela kot tudi takrat, ko se samostojni podjetnik odloči, da gre na dopust. V uvodnem obdobju poletnih mesecev, ko se poveča število dopustov, je pravočasno načrtovanje ključno za ohranjanje stabilnosti poslovanja. Predstavljamo vam strokovne in preverjene možnosti, kako lahko podjetnik poskrbi za nadomeščanja, nemoten delovni proces in učinkovito upravljanje podjetja tudi v času svoje odsotnosti. Pred in med samo registracijo podjetja vam z nasveti pomagajo naši izkušeni podjetniški svetovalci. Za rezervacijo brezplačnega termina za postopek odprtja podjetja nas kontaktirajte na 01 600 15 30 ali pišite na [email protected].
Brezplačno ustanovite podjetje
Pomoč podjetniku z organizacijo nadomeščanja in komunikacijo
Prvi korak za zagotavljanje nemotenega poslovanja v času dopustov je dobra organizacija. Pomoč podjetniku v tej fazi vključuje izdelavo skupnega koledarja odsotnosti, določitev oseb za nadomeščanje in pripravo jasnih navodil za delo med odsotnostjo.
Poleg tega je bistvenega pomena tudi pravočasna komunikacija. Vnaprejšnje obveščanje strank, poslovnih partnerjev in zaposlenih o odsotnosti zmanjša možnost zmede. Avtomatski odgovori na e-pošto, obvestila na spletni strani ter obveščanje preko družbenih omrežij so odlični načini za ohranitev profesionalnega odnosa s strankami tudi v času odsotnosti podjetnika.
Normiranec sp – kaj morate vedeti?
Pomoč podjetniku že ob ustanovitvi podjetja
Marsikateri podjetnik ne razmišlja vnaprej, vendar je prav ustanovitev podjetja priložnost, da se oblikuje dolgoročna strategija za pomoč pri vodenju podjetja. Že ob registraciji je mogoče imenovati prokurista – osebo, ki ima zakonska pooblastila za zastopanje podjetja. Pomoč podjetniku v obliki prokurista omogoča, da tudi v njegovi odsotnosti podjetje deluje nemoteno. Podjetnika lahko zastopa na banki, ureja zadeve in se lahko dogovarja za posle. Prokurist pa nima pooblastil glede nepremičnin, ne more preoblikovati podjetja ali opraviti postopek izbrisa s.p. iz registra podjetij.
Prokurist lahko ureja bančne zadeve, dogovarja posle ter deluje kot zastopnik podjetnika. Imenovanje prokurista je možno ob pomoči referentov DATA točke.
Pomoč podjetniku s strani družinskih članov in začasnih sodelavcev
V manjših podjetjih je pogosto najbolj praktična pomoč podjetniku v obliki dela družinskih članov. Kratkotrajno delo, ki ga lahko brezplačno opravlja ožji družinski član, je omejeno na 40 ur mesečno. Zadošča, da podjetnik odda obrazec M12 preko portala SPOT ali ob pomoči referentov DATA točke.
Druga možnost so študentje in dijaki, ki v poletnem času iščejo začasno delo. Njihova pomoč je še posebej uporabna pri enostavnejših opravilih ali nadomeščanju rednih zaposlenih. Minimalna urna postavka za študentsko delo je 7,34 evra bruto.
Zakaj je pomoč podjetniku pri občasnem delu upokojencev dobra rešitev
Zanesljiva pomoč podjetniku je tudi sodelovanje z upokojenci preko pogodbe o začasnem in občasnem delu. Delo je omejeno na 60 ur mesečno, trikrat letno pa lahko obsega celo 90 ur. Skupno število ur ne sme preseči 720 ur v letu. Minimalna urna postavka znaša 7,35 evra bruto.
Upokojenci prinašajo dragocene izkušnje, zanesljivost in prilagodljivost, kar je v času dopustov podjetnika neprecenljivo.
Pomoč podjetniku se začne z dobrim načrtovanjem in pravimi kontakti
Ne glede na to, katero obliko pomoči izberete, je ključno, da pravočasno razmislite o vseh možnostih. Na DATA točki vam referenti pomagajo pri registraciji podjetja, vpisu prokurista, svetujejo glede prijav kratkotrajnega dela ter pomagajo pri pripravi dokumentacije za sodelovanje s študenti ali upokojenci.
Če vas zanima, katera pomoč podjetniku je za vaše podjetje najprimernejša, ali potrebujete izračune stroškov, se vprašanji se obrnite na naše davčne, pravne in podjetniške svetovalce. Kontaktirate jih lahko na 01 600 15 30 ali pišite na [email protected].