Go to Top

C-commerce – drugačen način komunikacije s strankami

Pogovorno poslovanje (Conversational Commerce) ali kratko c-commerce, je način prodaje, ki izpodriva spletni način prodaje (e-commerce) in predstavlja največji mobilni trend v povezavi spremembami, ki jih prinaša 5G omrežje.

Informativni izračun plače

Imate svoj hobi, ki bi ga radi spremenili v uspešen posel? V podjetju DATA d. o. o. za vas pripravljamo brezplačen seminar Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo, ki je namenjen vsem, ki razmišljate o samostojni podjetniški poti, pa ne veste kako začeti. Pri nas lahko svoje podjetje kasneje tudi brezplačno registrirate! In ker je pri nas vse na enem mestu, vam ponujamo tudi vse podporne storitve, s pomočjo katerih boste uspešno poslovali – na voljo vam je naše računovodstvo, pa tudi podjetniška, pravna, in davčna svetovanja. Za ponudbo nam pišite na [email protected].

Zasluži s svojim hobijem ali idejo

Kaj je c-commerce?

Kaj sploh je c-commerce? Gre za prodajo s pomočjo pogovornega poslovanja na primer prek whatsappa, viberja, facebook messengerja in podobnih aplikacij. Raziskave po svetu kažejo, da večina ljudi – potrošnikov –  s podjetji raje komunicira prek kratkih sporočil, kar omogoča prav c-commerce, kot pa se s predstavniki podjetja pogovarja v živo ali pa po telefonu. Še posebej to velja za mlajše generacije. Ti želijo vzpostaviti stik s podjetjem, preden se odločijo za nakup. Nato šele (če sploh) obiščejo spletno stran podjetja ali pišejo za naročilo na elektronski naslov podjetja. Popolnoma mimo pa je za mlajše generacije komunikacija s podjetji prek klicnih centrov in odzivnika, pravijo anketiranci.

Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?

C-commerce pomeni vzpon personalizirane komunikacije

Ustanavljate s.p. ali d.o.o.? Pri nas je to enostavno - rezervirajte si termin na 01 600 1530

Rok Gros, DataRok Gros, Data

Raziskave v Ameriki, Veliki Britaniji, Avstraliji in Franciji so dokazale, da se večina potrošnikov odloči za nakup v podjetjih, s katerimi komunicirajo na personaliziran način. Obenem potrošniki zapravijo več denarja z nakupi v podjetjih, ki jim omogočajo neposredno komunikacijo v klepetalnicah, kar omogoča prav c-commerce.

PODJETNIŠKA IZOBRAŽEVANJA NA DATI

Kaj želijo zvedeti potrošniki s pomočjo interakcije c-commerce?

Potrošniki prek aplikacije pridejo v stik s prodajalcem in dobijo informacije o izdelku, ceni izdelka, nasvetih za darila, lokacijah trgovin, o načinu dostave blaga, delovnem času in na ta način dobijo takojšen odziv prodajalca. Potrošniki namreč nimajo več potrpljenja čakati na prostega operaterja ali na odzivnik. Mnogi v ceno izdelka vštevajo tudi čas in napor, ki so ga morali vložiti v nakup izdelka ali storitve. Za veliko večino anketiranih ljudi je poleg cene izdelka pomembno tudi, kako prijazna je nakupna izkušnja – in na podlagi te izkušnje se odločajo, kje bodo opravili nakup.

Pravni nasvet

Podjetja v Sloveniji svoje potencialne kupce še vedno največkrat spodbujajo, naj jim pošljejo e-mail ali pa naj jih pokličejo po telefonu. Koronavirus pa je povzročil, da so tudi slovenska podjetja začela svoje poslovanje seliti na splet. Pričakovati je, da se bo c-commerce poslovanje s strankami v nekaj letih dodobra uveljavilo tudi v Sloveniji.

Potrebujete davčni nasvet? Rezervirajte si termin pri našem davčnem svetovalcu! Pišite nam na [email protected].

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja