Delo prodajalca je lahko včasih izrazito nehvaležno, saj se morajo v času hude konkurence in posledično želji po rezultatih spopasti s številnimi “ne-ji”, katere slišijo iz ust potencialnih kupcev. Katere so torej lastnosti najboljših prodajalcev?
Psihična trdnost
Delo z ljudmi, sploh pa delo prodajalcev od slednjih zahteva zvrhano mero psihične trdnosti in optimizma. Ne smejo postati nervozni, ko ne gre vse po načrtih ali se (vidno) razjeziti med komuniciranjem s težavno stranko.
Velik poudarek dajejo podrobnostim
Najboljši prodajniki ne marajo prevelikih presenečenj, ker to lahko zmoti njihov običajen (in uspešen) proces dela. Zato poskušajo vedno popolnoma prevzeti nadzor oziroma kontrolo nad dogajanjem in s tem preprečiti, da bi se lahko zgodilo kaj nepričakovanega.
Večna paranoja
Obsesivnost s podrobnostmi posledično vodi do paranoje oziroma večnega vprašanja “kaj je šlo in kaj bi lahko šlo narobe “. Tako kot se perfekcionisti med študenti vedno znova sprašujejo, kje so podali napačen odgovor, se tudi dobri prodajalci sprašujejo, kje počnejo napake in kako bi jih lahko izboljšali.
Orientiranost h kupcem
Čeprav pogostokrat slišimo, da je za prodajalce značilna najvišja možna stopnja egoizma in da je njihov cilj “pobasati” čim več kupčevega denarja, pa to ne velja za nadpovprečne prodajalce z zvestimi kupci. Najboljši prodajalci si seveda želijo tudi zaslužijo, obenem pa kar najbolj ugoditi kupcem.
Že imate spletno stran, ki bo povečala vašo prepoznavnost na spletu? Lahko vam jo izdelamo mi (pokličite nas na 01 600 1530 ali pa kontaktirajte po elektronski pošti na [email protected]) lahko pa se jo naučite sami na delavnici Spletna stran TO GO. Za uspešnejšo prodajo vam močno priporočamo tudi obisk seminarjev Kako uspešno tržimo na spletu in Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju