Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Podjetniški blog? Zakaj pa ne!

Data d.o.o. čas branja 1min 5s

Blogi so postali pravi hit med komunikacijskimi kanali na spletu. Danes ima prav vsak možnost, da si brezplačno ustvari svoj blog. V kakšne namene uporabljati blog - je pravzaprav odvisno od vas. Nekateri ga uporabljajo kot osebne dnevnike, kot PR orodje, nekateri za objavo novic, spet drugi za objavo novosti Nadaljuj z branjem

Evropska bančna unija

Data d.o.o. čas branja 1min 25s

Ukrepi za rešitev finančne in gospodarske krize v Evropi: s skupnim nadzorom nad bankami v EU bi bolje zavarovali bančne vloge, povrnili zaupanje in zaščitili finančni sektor pred pretresi. Gospodarska in finančna kriza je pokazala, da je bančni sistem EU občutljiv na pretrese. Težave ene banke se lahko hitro razširijo Nadaljuj z branjem

Predlaganje REK obrazcev za družinske pomočnike

Data d.o.o. čas branja 1min 5s

S sprejetjem Zakona o uravnoteženju javnih financ – ZUJF (Uradni list RS, št. 40/12), se spreminja obračunavanje in plačevanje prispevkov za zdravstveno zavarovanje za posamezne zavarovance. Skladno z 9. členom ZUJF se za družinske pomočnike - zavarovance iz 25. točke prvega odstavka 15. člena Zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem Nadaljuj z branjem

Data d.o.o. se je udeležila dogodka Podjetniški Upi

Data d.o.o. čas branja 1min 35s

Fakulteta za management Univerze na Primorskem je 20.06.2012 pripravila zaključni podjetniški dogodek letošnjega študijskega leta z naslovom Podjetniški UPi. Študenti so bili nagrajeni za najboljše podjetniške ideje, strokovnjaki iz prakse pa so v tematski razpravi povedali nekaj nasvetov za uspešno podjetniško kariero. Mladi so zopet pokazali kreativnost, inovativnost in ustvarjalnost Nadaljuj z branjem

Nasveti za izboljšanje prodaje v podjetju

Data d.o.o. čas branja 1min 5s

Potrošniki kupujejo izdelek ali storitev, ker s tem zadovoljijo svojo potrebo. V kolikor stranko prepričate v ta »občutek« da izdelek oz. storitev potrebuje še preden pozna njene koristi, ste zadeli točno v »sredino« dobre prodaje. Da boste podjetniški cilj lažje dosegli, vam podajamo nekaj praktičnih nasvetov: Združite čustva in logiko Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si