Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Kako do učinkovitih zaposlenih?

Data d.o.o. čas branja 0min 50s
link icon

Vodenje zaposlenih je vse prej kot preprosto. Seveda pa lahko sledimo določenim smernicam, ki nam bodo samo vodenje olajšale in bomo z njihovo pomočjo potegnili iz svojih zaposlenih le najboljše. Mnenje znane slovenske docentke psihologije dela je, da z dobrim vodenjem lahko v svojem podjetju premikamo meje. Upoštevati moramo določene Nadaljuj z branjem

Tudi monotono delo je dobro za vas

Data d.o.o. čas branja 0min 45s
monotono delo
link icon

Včasih se vprašamo, kakšno delo je resnično cenjeno? Predpostavka je, da je razgibano in kreativno delo vir do uspeha. Kljub temu pa tudi monotono delo ni zanemarljivo. Vsakdo se sreča s situacijo, ko mu je zjutraj najtežje vstati in oditi v službo. Kot izgovor je mnogokrat uporabljeno to, da človek Nadaljuj z branjem

Podjetništvo v Sloveniji v letu 2012

Data d.o.o. čas branja 1min 15s
link icon

Pretekli vikend so bili v sklopu podjetniškega vikenda v Mariboru predstavljeni rezultati svetovne raziskave o podjetništvu (GEM) 2012. Generalni trend prepočasnega razvoja podjetništva je v Sloveniji še vedno prisoten. Raziskava je pokazala, da pri ustanavljanju novih podjetij v Sloveniji sicer obstaja rahel porast, a kljub temu naj bi v Sloveniji Nadaljuj z branjem

Utrjevanje blagovne znamke

Data d.o.o. čas branja 1min
link icon

Ste tiste vrste podjetnik, ki je ustvaril svojo blagovno znamko? Tudi v utrjevanje in prepoznavnost blagovne znamke je potrebno vložiti kar nekaj truda. Prisotnost blagovne znamke na trgu vzame kar nekaj časa. Seveda se vložen čas obrestuje, saj je blagovna znamka, ki se dobro uveljavi na trgu, zlata jama. Znotraj Nadaljuj z branjem

Podjetništvo in redno pisanje vsebine

Data d.o.o. čas branja 0min 50s
link icon

Pogosto se pojavljajo vprašanja ali in zakaj je sploh potrebno redno pisanje vsebine, pa naj bo to blog ali objava člankov. Še posebej za manjša podjetja je redno pisanje vsebine bistvenega pomena. Zakaj? Ker je to pomemben del strategije internetnega, vsebinskega marketinga. Pisanje vsebine je način, kako pripeljati določeno število Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si