Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Kako do naslovov, ki delujejo?

Data d.o.o. čas branja 0min 55s
link icon

Vsak pisec marketinških besedil se zaveda, da je naslov ključnega pomena. Naslov je tisto, kar bo povabilo bralca k raziskovanju za vsebino. Kako pa sestaviti dober naslov? Najbolj preprost način, kako do vabljivih naslovov je, da si vzamete minuto in pobrskate med revijami v najbližjem kiosku. Kaj hitro boste ugotovili, Nadaljuj z branjem

Postavite namene intervjuja!

Data d.o.o. čas branja 1min
link icon

Zaposlujete in želite opraviti intervju kar se da uspešno? Najprej določite namene! Kadar zaposlujete nove delavce, si morate pred vabilom na razgovor postaviti namene, saj boste na ta način razgovor opravili precej lažje. Če si pripravite nekaj opornih točk glede intervjuja, boste lažje pozorni na tiste lastnosti, katere so vašemu Nadaljuj z branjem

Globe za brisanje računov pri gotovinskem poslovanju!

Data d.o.o. čas branja 1min 5s
globe za brisanje računov pri gotovinskem poslovanju
link icon

V ponedeljek 1. julija 2013 prične veljati pravilnik o zahtevah za računalniške programe in elektronske naprave, upravljanje in delovanje informacijskega sistema ter vsebini, obliki, načinu in rokih za predložitev podatkov. Pravilnik se dotika računalniških programov oziroma elektronskih naprav, katere zavezanec za davek uporablja za izdajanje računov pri gotovinskem poslovanju. Program Nadaljuj z branjem

PSPN matrika

Data d.o.o. čas branja 1min 15s
link icon

Kratica PSPN predstavlja prednosti, slabosti, priložnosti ter nevarnosti. Kako se lotiti analize PSPN in kaj pomenijo rezultati? Prva dva aspekta matrike se nanašata na notranje dejavnike, druga dva pa na zunanje. Pri prvih imamo tako vpliv, da se prilagodimo in razvijemo ponudbo glede na rezultate, medtem ko na zunanja dejavnika Nadaljuj z branjem

Vitko podjetništvo

Data d.o.o. čas branja 0min 45s
link icon

Izraz, ki ga v zadnjem času srečujemo pogosto, vendar o njem vemo še premalo. Vitko podjetništvo (ali lean start-up, se v "originalu" imenuje tak tip podjetja) racionalen pristop, ki je svoje ime dobil po filozofiji vitke proizvodnje. Razvilo ga je poslovodstvo podjetja Toyota. Najpomembnejši del vitkega podjetništva je znanstvena metoda presoje, Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si