Spletna prodaja ima številne prednosti v primerjavi s »fizično«, s čimer si zamišljamo predvsem velike prihranke pri stroških, npr. za najem prostora. Ima pa spletna prodaja tudi preštevilne možnosti tudi (predvsem) za manjše spletne prodajalce, ki se borijo z obstankom ali bolje rečeno prodorom na trg.
Strateški pristop se obrestuje
Strokovnjaki in izkušeni e-trgovci v tem aspektu ne morejo dovolj poudariti, kako pomembno je prodajati (in hkrati promovirati) na več “platformah” hkrati. Četudi bodo vaši izdelki prisotni v drugih spletnih trgovinah in boste zaradi tega ob nekaj zaslužka, je to za samo širjenje prodaje neverjetno pomembno, saj bo za vaše storitve ali izdelke slišalo/videlo/bralo neprimerno večje število ljudi.
Hkrati se s tem lahko ogromno novega naučite o svojih kupcih in kako se ti npr. razlikujejo po regijah ali državah (v kolikor ciljate na internacionalizacijo) ter seveda konkurentih, sploh vodilnih v panogi. Pri tem bodite pazljivi, da se ne izgubite v množici in skušajte čim več delati na prepoznavnosti.
Informirajte se o kupcih
Informacij o kupcih in potencialnih kupcih ni nikoli dovolj, že s npr. e-mail naslovom stranke pa ste pridobili ogromno. Informacije lahko precej preprosto pridobite preko nagradnih iger, promocijskih akcij, itd.
Več ni vedno bolje
Strokovnjaki in pa tudi praksa kažejo, da je strateški pristop iz prve točke potrebno obenem tudi smiselno prilagajati. Blagovne znamke višjega cenovnega razreda se pač navadno ne prodajajo pri velikih spletnih distributerjih, kajti tam se najverjetneje ne nahaja »prava« ciljna skupina.
Za več informacij širitev svoje prodaje preko slovenskih meja kot edinstveni poslovni priložnosti pa obiščite letošnje Dneve podjetništva. Gre zagotovo za eno tistih poslovnih priložnosti, ki podjetjem pomaga pri ohranitvi in povečanju obsega poslovanja.
Pripravil: Gašper Meden
Deli na FacebookuDeli na Twitterju