Go to Top

Testiranje poslovne ideje

Posamezniki, ki se ponašajo s podjetniškim duhom, imajo mnogokrat veliko podjetniških idej, vendar morda nikoli ne zberejo poguma za realizacijo. Pogosto jih ustavijo pomisleki, ki jih imajo, ker se ne odločijo niti za testiranje poslovne ideje.

Zasluži s svojim hobijem ali idejo

O poslovnih idejah sicer razmišljajo, jih premlevajo, vendar pa ne naredijo prvega koraka in se podajo v testiranje. Pogosto tudi prehitro ocenijo, da za testiranje nimajo denarja in se ga tudi zato ne lotijo.

Vendar pa lahko osnovno testiranje poslovne ideje izpeljete tudi brez finančnega vložka. Tudi o tem spregovorimo brezplačno na izobraževanju Zasluži svoj denar s hobijem ali idejo!

Testiranje poslovne ideje najlažje s pomočjo spleta

Vsem, ki želijo testirati svojo poslovno idejo, je v današnjih časih na voljo močno orodje: svetovni splet. Ponuja vam ogromno možnosti . Svojo poslovno idejo lahko stestirate s pomočjo neznancev ali svojih prijateljev, s katerimi ste povezani preko družbenih omrežij. Tudi če niste vešči uporabe spleta, lahko sledite spodnjim korakom. V tem primeru boste morali svojo fokusno skupino poiskati “v živo”, kar vam bo vzelo predvsem več časa, a ni nujno, da bo rezultat slabši.

V vsakem primeru morate za začetek pripraviti prototip izdelka ali paketa storitev. Z njim se ukvarjajte toliko, da bo vseboval osnovne parametre in obsegal tisto, s čimer bi ga lahko za začetek že prodali.

testiranje poslovne ideje

Nato določite skupino, ki bi ji bil ta izdelek ali storitev namenjen. In jo, seveda, vprašajte za mnenje.

Sprejmite pozitivna mnenja in kritike

Pri zbiranju mnenj se lahko obrnete ali na svoje prijatelje in znance, za katere veste, da vam bodo iskreno povedali svoje mnenje. Morda bo še boljše, če se boste za mnenje obrnili k neznancem. Tudi do njih lahko pridete preko socialnih omrežij, npr. tako, da svoje prijatelje prosite, da vaš izdelek ali storitev oziroma predstavitev le – tega na omrežju delijo s svojimi prijatelji in znanci.

Pri testiranju si lahko pomagate s postavitvijo preproste spletne strani, brezplačne strani na družbenih omrežjih in z različnimi drugimi spletnimi orodji.

Poskusite pridobiti neposredne odzive, pozitivna mnenja in kritike. Povprašajte tudi o ceni, ki bi jo bili vaši potencialni kupci v fokusni skupini pripravljeni plačati za tak izdelek ali storitev.

Izdelek ali storitev lahko nato že pred registracijo podjetja še izboljšate, jo prilagodite vaši ciljni skupini in na podlagi tega pripravite pravi poslovni načrt. Če se priprave storitve ali izdelka lotite že pred registracijo podjetja, ga sicer ne smete prodajati ali kako drugače tržiti. To bi lahko pomenilo delo ali opravljanje dejavnosti na črno!

Skupinsko svetovanje bo koristilo vsem, ki želijo razumeti razliko med s.p. in d.o.o. ter spoznati postopke pred, med in po ustanovitvi svojega podjetja.

Pred odprtjem podjetja si preberite tudi prispevek: Nov biznis – kaj se vprašati?  Pred vstopom v podjetništvo pa vam bo zagotovo pomagalo tudi teh naših pet nasvetov!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja