Go to Top

Prosta delovna mesta v podjetju – kako do kadrov in kako jih obdržati?

Prosta delovna mesta v podjetju in iskanje najprimernejšega kadra so stalnice, s katerimi se soočajo vsa podjetja, ki zaposlujejo. Si želite izvedeti kako kadrujejo uspešna podjetja? Se sprašujete, kakšno plačo ponuditi izbranim kandidatom, da bodo sprejeli ponudbo in dejansko zasedli prosta delovna mesta? Kako skladno z novo davčno zakonodajo obračunati višjo minimalno plačo obstoječim zaposlenim? Morebiti v letu 2019 niste pravilno obračunali in izplačali regresa zaposlenim?

Informativni izračun plače

Vabimo Vas, da se udeležite 12. Dnevov podjetništva 2019! Ponujamo Vam enkratno priložnost, da se o najnovejših smernicah kadrovanja seznanite brezplačno!

Prijava 12. Dnevi podjetništva

Za uspešnost podjetja so ključni dobri in zanesljivi sodelavci. Vsa podjetja, ki razpisujejo prosta delovna mesta si želijo zaposlovati le dobre kandidate. Pri tem pa pogosto naletijo na precej težav. Primernega kadra, ki naj zasede prosta delovna mesta, pogosto ni dovolj oziroma ni na voljo v željenem trenutku. Podjetja se potem, ko razpišejo prosta delovna mesta soočajo z dejstvom, da bodo morala med razpoložljivimi kadri izbrati najprimernejšega. Žal pa to pogosto pomeni, da prosta delovna mesta ne bodo zasedli zgolj željeni kandidati.

 

Prosta delovna mesta v obdobju tehnoloških sprememb

S tehnološkimi spremembami  v svetu se spreminja način dela v podjetjih, spremenjeni procesi pa zahtevajo vse višje kompetence  na digitalnem področju zaposlenih, tako znotraj podjetja kot novo-zaposlenih, ki se podjetju pridružujejo. Kadrovanje se razvija skupaj s potrebami gospodarstva in je prilagojeno specifiki velikosti podjetja ter vse bolj prepleteno z marketinškimi znanji.

 

S trenutnimi trendi na področju kadrovanja vas bo seznanila Vanja Budna Evačič

Vanja Budna Evačič, Data d.o.o.

Predavateljica je kadrovska strokovnjakinja z izkušnjami s področja rekrutinga, iskanja in selekcije kadrov, ocenjevalnih centrov in postavitve in vodenja internih izobraževalnih akademij, za katero je osvojila 3. mesto pri AmCham za motivacijskimi projekt leta 2016. Pri svojem delu vključuje marketinško-prodajne strategije, inovativne načine nagovora, skrb za dobro kandidatovo izkušnjo, ki je poleg kvalitetnega employer brandinga ključnega pomena za dolgoročno zaposlovanje ter zadrževanje kadrov.

 

Z inovativnimi načini kadrovanja zapolnite prosta delovna mesta v podjetju

Ustaljena praksa standardnih oddaj zaposlitvenih oglasov v medijih, se nadgrajuje z dobrim sistemom »employer branding«, ki je osnova kadrovskemu področju.

Brezplačna delavnica na letošnjih 12. Dnevih podjetništva 2019 »Inovativni načini kadrovanja« v mikro, malih in srednje velikih podjetjih”, prinaša inovativen pogled na proces rekrutinga oziroma proces iskanja in selekcije kadrov.

12. Dnevi podjetništva 2019

V procesu se pot začne z definicijo potreb, nadaljuje s pripravo ustrezno zasnovanih in marketinško podprtih zaposlitvenih oglasov, objav na različnih zaposlitvenih portalih, do načina iskanja kadrov preko različnih družbenih omrežij, vključevanja različnih sistemov kadrovanja, skrbi za dobro uporabniško izkušnjo kandidata od prvega stika, preko intervjujev in testiranj, … do končne zaposlitve.

Prijava 12. Dnevi podjetništva

Na brezplačni delavnici »Inovativni načini kadrovanja« v okviru 12. Dnevov podjetništva, se bomo pogovorili o tem kako objaviti prosta delovna mesta, o načinih iskanja in selekcije kadrov v mikro, malih in srednje velikih podjetjih ter kako se spopasti z njihovimi izzivi:

  • Kako zagotoviti zadostno število razpoložljivih kandidatov na dolgi rok? Katere kanale iskanja kandidatov že uporabljate in kakšne so dodatne možnosti?
  • Kako izpostaviti prednost podjetja in zmagati v tekmi za talente z večjimi podjetji? Ali vključujete »employer branding-a« in pozitivno kandidatovo izkušnjo?
  • Kako oceniti ustreznost kandidatov skozi selekcijski proces ter jim omogočiti, da bodo na svojem novem delovnem mestu uspešni?
  • Koliko skrajšati zaposlitveni proces in katere so dobre prakse podjetij, ki zaposlujejo najhitreje?

Podjetje z dobrim, tehnološko podprtim sistemom iskanja in selekcije kadrov ter »employer brandinga« na ta način vzbudi in vzdržuje zanimanje širokega spektra kandidatov na trgu dela: od deficitarnih poklicev do ključnih, visoko profiliranih kadrov in zagotavlja širok spekter eventualnih bodočih zaposlenih.

Prijave na 12. Dneve podjetništva že zbiramo! Udeležba je brezplačna! Vsebino posameznih predavanj smo že predstavili. Ogledate si jo lahko TUKAJ.

Prijava 12. Dnevi podjetništva
Dogodek finančno podpirata Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije in javna agencija SPIRIT Slovenija.

            

 

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja