Nov davek na motorna vozila bo nadomestil obstoječ regulativni postopek za merjenje emisij pri lahkih motornih vozilih. A ta nov davek na motorna vozila zna pripeljati do novih cen pri nakupu vašega novega avtomobila!
Nov davek na motorna vozila, nov način merjenja porabe goriva in emisij CO2
Delodajalci, potrebujete pomoč pri urejanju delovno-pravnih razmerij? Pošljite povpraševanje!
Anja Gašperlin, univ. dipl. prav., Data
Uredba Komisije (EU) 2017/1151 uvaja nov regulativni preizkusni postopek merjenja emisij CO2 in porabe goriva pri lahkih vozilih. Tako bo trenutni »novi evropski vozni cikel NEDC (New European Driving Cycle) nadomeščen z »globalno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila« -WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure).
Postopek, s katerim se bo določal nov davek na motorna vozilia, naj bi omogočal določitev vrednosti emisij CO2 in porabe goriv, ki bodo bolj reprezentativne za dejanske razmere. Podatki so namreč podpirali ugotovitve, da postopek NEDC ni več odseval resničnih emisij.
Preizkusni pogoji naj bi bolj ustrezali dejanskim voznim pogojem. Poraba goriva in emisije CO2 naj bi bila po novem postopku WLTP višja v primerjavi z vrednostmi, ugotovljenimi po NEDC.
Delno subvencioniranje skrajšanega polnega delovnega časa
Višje cene pri nakupu motornih vozil!
Ker se nov davek na motorna vozila všteva v osnovo za določitev davka na dodano vrednost (DDV), se bodo cene najverjetneje tudi povišale. Povišanje bo odvisno od moči in vrste motorja.
Nov davek na motorna vozila in nov zakon v veljavo z muko
Skrajni rok sprejetja novega zakona o Davku na motorna vozila je bil že septembra, a so bile prioritete bolj povezane s COVID vsebinami in do sedaj na tem področju ni bilo resnega napredka. S 1. januarjem 2021 starih NEDC vrednosti ne bo več, zato se mora zakon prenoviti do tedaj.
Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].
Deli na FacebookuDeli na Twitterju