Potrošniki kupujejo izdelek ali storitev, ker s tem zadovoljijo svojo potrebo. V kolikor stranko prepričate v ta »občutek« da izdelek oz. storitev potrebuje še preden pozna njene koristi, ste zadeli točno v »sredino« dobre prodaje.
Da boste podjetniški cilj lažje dosegli, vam podajamo nekaj praktičnih nasvetov:
Združite čustva in logiko
Najpomembnejše je, da dobro razumemo kupčeve potrebe in pričakovanja. Nato s prepričljivo komunikacijo in ustreznim strokovnim znanjem predstavimo naše storitve oz. izdelke in spodbudimo pri kupcu zanimanje. Ko poznate želje stranke se pa le-ta ne more odločiti za nakup zaradi »visoke« cene, zaigrajte na njena čustva: »izračunajte si, koliko prijetnih trenutkov boste preživeli ob bazenu,… mislim, da tukaj cena res ne sme igrati vloge«; saj boste s takšnim načinom vsekakor povečali možnost nakupa.
Pospešite prodajo z izdelki iz akcijske ponudbe
Ko prodate nek izdelek npr. omaro, ne smete pozabiti na izdelke iz vaše akcijske ponudbe, ki že prodani izdelek dopolnjujejo, npr. predalnik, saj kar 30% strank kupi dodaten izdelek, ker je v akciji.
Ponudite ugodnosti po opravljenem nakupu
Stranke cenijo vse ugodnosti od popustov, do promocijskih daril, vzorcev ali darilnih bonov. Pomembno je, da precenite, kdaj je kakšen »popust« primeren za stranko.
Če želite, da se stranka vrne ji lahko ponudite darilni bon ob naslednjem nakupu, promocijsko ceno dodatnega elementa, ki si ga želi dokupiti oz. nekaj, kar dejansko potrebuje. Z ugodnostmi ne boste samo ponovno privabili stranko k nakupu temveč tudi pridobili marsikaterega novega kupca, ki ga bo k vam napotila zelo zadovoljna stranka.
Na koncu si zapomniti, da je uspešna prodaja vedno situacija win-win, torej obojestransko zadovoljstvo.