Go to Top

Kje bo sedež podjetja – je lahko rešitev virtualna pisarna?

Kje bo sedež podjetja – kakšne so možnosti? Imate jih več. Pomembno je, da podjetnik razmisli, kam želi prejemati pošto za svoje podjetje. Sedež podjetja oziroma poslovni naslov je lahko kjerkoli. Vendar, če podjetnik ni lastnik objekta, kjer bo sedež podjetja, potem mu mora lastnik ali eden od lastnikov pripraviti obrazec, ki se imenuje izjava lastnika objekta. Če podjetnik ne more pridobiti soglasja lastnika objekta za poslovni naslov, je lahko rešitev najem virtualne pisarne, ki jo opisujemo v nadaljevanju.

Če tudi vi razmišljate o odprtju s.p. ali ustanovitvi d.o.o., lahko to opravite na DATA točki! Za termin registracije podjetja lahko pokličete na 01 600 1530 ali pa ga rezervirate preko spletnega obrazca! Pišete nam lahko tudi na data@data.si.

Ustanovite podjetje na DATA točki! 

Kaj je virtualna pisarna?

Če podjetnik ne ve, kje bo sedež podjetja, je lahko rešitev virtualna pisarna. To storitev podjetnikom nudi tudi podjetje DATA. Pogoj pa je, da so podjetniki tudi stranke našega računovodskega servisa. Če se podjetnik odloči za najem virtualne pisarne v podjetju DATA, pomeni, da bo sedež njegovega podjetja na naslovu virtualne pisarne, kamor bo prihajala pošta njegovega podjetja. Storitev najema virtualne pisarne je plačljiva storitev. Običajno podjetje, ki nudi najem virtualne pisarne, podjetniku ponudi več storitev oziroma več paketov najema virtualne pisarne. Podjetnik pa se nato odloči, katera storitev iz paketa najema virtualne pisarne mu najbolj ustreza in omogoča enostavnejše poslovanje.

Izračunajte si plačo z našim kalkulatorjem!

Kakšno podjetje je primerno zame?

Kje bo sedež podjetja, če podjetnik ne dobi soglasja lastnika objekta?

Zgodi se, da podjetnik ne more pridobiti soglasja lastnika objekta za sedež podjetja. Razlogi so različni. Lahko je lastnik objekta odsoten. Lahko je imel slabe izkušnje z najemniki, ki so bili podjetniki. Lahko je več lastnikov in se ne morejo uskladiti med sabo. Lahko gre za starejše osebe in jih je strah, da bodo ob lastno premoženje, če bi šlo pri poslovanju podjetja, ki ima sedež podjetja na njihovi lokaciji, kaj narobe in še in še. Rešitev v takem primeru je torej lahko virtualna pisarna. Podjetnik lahko za nekaj mesecev najame virtualno pisarno nato pa, ko se lastnik objekta na primer vrne iz tujine in pripravi soglasje za sedež podjetja, spremeni naslov svojega podjetja.

Preberite tudi – Kilometrina 2023

Kje bo sedež podjetja in izjava lastnika objekta

Izjava lastnika objekta je obrazec, ki ga lahko pridobite na spletu in tudi spletni strani podjetja DATA. Obstaja izjava lastnika objekta za s.p. in izjava lastnika objekta za d.o.o. Podjetnik, ki bo za registracijo podjetja potreboval izjavo lastnika objekta, mora lastniku izročiti obrazec. Lastnik (ali solastnik, ki je vsaj 25-odstotni lastnik nepremičnine) obrazec izpolni in podpiše. Svoj podpis na izjavi lastnika objekta mora lastnik overiti. To lahko stori ali pri notarju ali na upravni enoti. Lahko pa tudi na DATA točki, kjer bo podjetnik opravljal postopek registracije podjetja. Na overitev lastnik objekta prinese veljaven osebni dokument. Podjetnik, ki bo sedež podjetja dal na objekt katerega lastnik ali solastnik je sam, izjave lastnika objekta na postopku registracije podjetja, ne potrebuje. Referentu DATA točke le pove, da je lastnik in na obrazcu prijave podatkov podjetnika, bo referent označil, da je lastnik lokacije za sedež podjetja. V takšnem primeru je odgovor na vprašanje “kje bo sedež podjetja”, jasen.

Podjetniki, če imate vprašanja pred registracijo podjetja ne pozabite, da so vam za individualni posvet na voljo podjetniški svetovalci podjetja DATA. Pokličete lahko na 01 600 1530 ali pa nam pišete na data@data.si.

Ostanite na tekočem: prijavite se na naše e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja