Upravljanje odnosov strankami je eno izmed najpomembnejših elementov poslovanja. Stranke je potrebno kar najbolje razumeti, da lahko podjetje ustreže njihovim željam in zahtevam.
Poglobljeno spoznavanje strank omogočila šele informacijska tehnologija
Upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management – CRM) je strategija, ki se osredotoča na odnose strankami namesto na proizvode podjetja. Upravljanje odnosa s strankami je postalo možno šele z uvedbo informacijske tehnologije. Temelji na zbiranju različnih informacij o strankah s ciljem čim boljšega spoznavanja značilnosti in vedenje strank.
Obstoječe stranke so cenejše
Za podjetje je ključnega pomena, da vzpostavi kakovostne odnose s strankami. Le tako bo mogoče ohranjati dolgoročno sodelovanje.
Pridobivanje novih strank je namreč dražje, kot pa ohranitev odnosa z obstoječimi strankami. Poleg tega stalne stranke podjetju vedno bolj zaupajo in so tudi pripravljene kupiti več različnih proizvodov od enega določenega ponudnika, če le-ta zagotavlja kakovostne proizvode in storitve.
Tehnologija koristi tudi strankam
Informacijska tehnologija ne koristi le podjetjem, ampak tudi vsem kupcem. Ti predhodno natančno preverijo vse ponudbe na spletu in so zato vedno bolj previdni pri nakupovanju. Povpraševanje preko spleta pomeni tudi več stika s potencialnimi kupci.
Komunikacija s strankami preko spletne strani, družabnih omrežij in drugih orodij spletnega marketinga mora biti strateško usmerjena k ohranjanju dolgoročnega poslovnega odnosa. Več znanja o upravljanju odnosa s strankami ter o spletnem marketingu lahko pridobite tudi na našem izobraževanju Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu ali se posvetujete z našimi marketinškimi strokovnjaki.
Pripravila M. Guček
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb Deli na FacebookuDeli na Twitterju[hr]