Delovni prostori predstavljajo mesta, kjer se okuži približno polovica vseh na novo okuženih v Sloveniji. Preverite, kako najbolje ukrepati, če se je vaš sodelavec okužil.
Imate že urejene zahteve iz vidika delovno-pravne zakonodaje za delo od doma? To lahko preverite pri DATA d. o. o. Pri nas imamo za to posebej usposobljene pravne strokovnjake. Uredijo vam vse potrebno – od akta o sistematizaciji delovnega mesta naprej! Pišite nam na [email protected] za ponudbo!
Za vas v kratkem pripravljamo tudi izobraževanje iz varstva in zdravja pri delu. Gre za zakonsko obveznost, ki jo je delodajalec dolžan zagotoviti svojim zaposlenim!
Delovni prostori so eni bolj nevarnih mest za okužbo!
Trend nakazuje, da je kar polovica okuženih z novim koronavirusom v stik z boleznijo prišla na delovnem mestu.
Ima vaše podjetje urejene pravilnike in obvezne akte? Pošljite povpraševanje!
Anja Gašperlin, univ. dipl. prav., Data
Nacionalni inštitut za javno zdravje je že ob sproščanju ukrepov podal navodila za najbolj razširjene dejavnosti in za njihovo varno izvajanje. Natančnejša navodila je moč iskati pri pooblaščenem specialistu medicine dela, ki natančno pozna organizacijski proces in tveganja na posameznih delovnih mestih.
Vladini nasveti so jasni in priporočajo upoštevanje samozaščitnih ukrepov tako doma kot v službi!
Potrebno je razkuževanje
Jasna so priporočila, ki velevajo, naj zaposleni, ki ima simptome in znake akutne bolezni dihal, na delovno mesto ne pride.
Potrebno pa je poznati tudi priporočila stroke za preventivo nadaljnjega širjenja okužbe znotraj organizacije, če do te pride. Po potrebi je priporočljivo simptomatične zaposlene ob prihodu na delovno mesto ločiti od drugih zaposlenih, preden se jih napoti domov. Razkužiti je potrebno tudi delovne površine, s katerimi je bil v stiku delavec s sumom na okužbo oziroma potrjeno okužbo z virusom.
REZERVACIJA TERMINA NA VEM TOČKI DATA
Delovni prostori s povečanim tveganjem za okužbo
Delovni prostori s povečanim tveganjem za okužbo se morajo identificirati. Delovni prostori s povečanim tveganjem za okužbo so vsekakor tisti, kjer zaposleni prihajajo v stik z bolniki, potencialno okuženimi, s strankami ali z zunanjimi izvajalci.
A resno tveganje predstavljajo tudi delovni prostori, kjer je na istem mestu prisotno večje število zaposlenih, kjer prihaja do visoke fluktuacije ljudi, ali kjer ni mogoče zagotoviti vsaj 1,5 metra razdalje med zaposlenimi. Ukrepi v takšnih situaciji so lahko številni. Uredite lahko več terminov za malico, malicate v pisarni, ukinite odmore za kajenje ipd.
Delovni prostori naj se redno zračijo!
Svetovano je redno zračenje delovnih prostorov in pravilno delovanje ventilacijskih sistemov, delovni prostori naj bodo tudi redno dezinficirani.
Zaposleni naj ostane doma, če je med okuženimi ali bolnimi tudi kdo od družinskih članov. Od delodajalcev je zahtevano ozaveščanje zaposlenih z razobešenimi plakati, ki spodbujajo bolniško odsotnost bolnih delavcev, ozaveščajo o postopku pravilnega umivanja in razkuževanja rok ter o pravilnem obnašanju pri kašljanju in kihanju delavcev, ki niso (vidno) bolni.
Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].
Deli na FacebookuDeli na Twitterju