Brezplačno svetovanje za potrošnike, ki bi potrebovali kakršen koli nasvet s področja varstva njihovih pravic! Kje, kako?
Tržni inšpektorat RS (Tirs) za vse potrošnike ponuja brezplačno telefonsko številko 080/88-99, vsak dan od 9. do 10.30 ure, na kateri poteka brezplačno svetovanje za potrošnike, ki ga izvaja Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT).
Preden pokličete, se informirajte sami!
Brezplačno svetovanje potrošnikom po telefonu je namenjeno izključno potrošnikom – fizičnim osebam, ki sklepajo potrošniške pogodbe (podjetje – potrošnik) za nakup blaga ali opravljanje storitev zunaj njihove poklicne dejavnosti.
Preden pa jih pokličete, ker menite, da se vam je pri npr. nakupu zgodila krivica, naprošajo, da si vzamete čas in sami preverite vsebine, ki so jih pripravili njihovi svetovalci iz Sektorja za varstvo potrošnikov in konkurence.
S področja varstva podatkov in potrošnikov tudi na portalu Data.si večkrat objavljamo vsebine. Morda vas zanimajo tudi naslednje tematike:
V kolikor bi se o vaši konkretni zadevi želeli pogovoriti s pravnim strokovnjakom, vam svetujemo, da pokličete na 01 600 1530 ali pišete na [email protected] ter zahtevate ponudbo.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju