Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Česa si vaše stranke ne želijo slišati

Data d.o.o. čas branja 2min

Razmerje podjetje - stranka zna biti zelo zahtevno, predvsem ko pride do kakšnih težav ali nesporazumov. A le z nekaj preprostimi triki oz spremembami v podjetju lahko kljub morebitnim nesporazumom izboljšamo naš odnos. Pri poslovanju in komunikaciji s strankami se je bolje izogniti naslednjim stavkom: 1. To je politika podjetja Nadaljuj z branjem

Stvarna napaka ter garancija

Data d.o.o. čas branja 1min 40s
Stvarna napaka
link icon

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPOt) opredeljuje, da lahko potrošnik uveljavlja napake na kupljenem blagu iz naslova garancije ali stvarne napake. Stvarna napaka Potrošnik lahko reklamacijo iz naslova stvarne napake uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je Nadaljuj z branjem

Bi poslovali z Indijo?

Data d.o.o. čas branja 0min 30s

SPIRIT Slovenija, javna agencija vabi vsa podjetja, znanstveno raziskovalne ustanove, panožna združenja, sekcije in grozde oziroma druga interesna gospodarska združenja, da  sporočijo svoj interes oziroma interes svojih članov za skupinsko udeležbo na mednarodnem sejmu Knowledge Expo 2014, ki bo potekal med 20. in 22. novembrom 2014 v New Delhiju (Indija). Nadaljuj z branjem

Kvalitete uspešnih podjetnikov

Data d.o.o. čas branja 1min 25s

Znani rek "sto ljudi sto čudi" zlahka prenesemo tudi v podjetniške vode. Različni podjetniki so (različno?) uspeli v različnih okoljih z različnim naborom znanj in kompetenc. Z nekaj kvalitetami, katere omenjamo v nadaljevanju, pa so tisti  bolj uspešni napravili korak naprej. Vztrajnost Seveda gre za posebno osebnostno lastnost in hkrati kompetenco, Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si