Na kaj moram biti pozoren kot normiranec?
Predavateljica: Sabina Dimnik | Dunajska cesta 136, Ljubljana | 120 min.
Vsebina izobraževanja
Spoznajte predavatelja
računovodska, davčna in finančna svetovalka
Sabina Dimnik, dipl. ekon., je strokovna svetovalka z zavidljivim izkušnjami s področja računovodstva in davkov, saj v podjetju Data že 23 let sodeluje s podjetniki in jim pomaga pri razvoju njihovih podjetij. Svoje strokovno znanje deli s strankami, znotraj podjetja in na številnih predavanjih in seminarjih, redno pa pripravlja tudi strokovne članke v novicah podjetja Data.
Ste sveži normiranec in niste povsem prepričani kakšne so vaše obveznosti? Zmotno je namreč prepričanje, da vam ni potrebno voditi poslovnih knjig!
Še vedno morate znati izstaviti račun, voditi določene evidence kot je npr. evidenca o prometu ali register osnovnih sredstev, obračunavati prispevke ter dobro poznati roke oddaje različnih dokumentov, ki jih ne smete zamuditi. Vedeti morate tudi, kdaj vam status normiranca preneha, kako in kdaj postati zavezanec za DDV, kako vstopiti v sistem DDV in kaj to pomeni.
Na seminarju pregledamo tudi plačevanje izračun in plačevanje prispevkov, vse podrobnosti o izdajanju računov ter vodenju osnovnih sredstev.
Osnovne informacije o vodenju poslov sicer dobite na seminarju Abeceda poslovanja. Priporočamo pa vam tudi seminar Varstvo in zdravje pri delu – tudi samozaposleni imajo namreč določene zakonske obveznosti glede varnosti pri delu.
Program
- Kakšne so mesečne obveznosti 'normiranca'?
- Katerih pomembnih rokov ne smem zamuditi?
- Kako izstaviti račun?
- Kaj pomenijo osnovni knjigovodski pojmi?
- Kakšni so pogoji za ugotavljanje davčne osnove na podlagi normiranih odhodkov?
- Katere evidence mora voditi 'normiranec'?
- Kakšne so mesečne obveznosti 'normiranca'?
- Kdo je davčni zavezanec?
- Kako plačevati akontacijo dohodnine?
- Kaj je to DDV in kako postati davčni zavezanec za DDV?
- Kaj je to dobiček?
- Kako je 'normiranec' obdavčen?
- Kateri so prihodki samostojne dejavnosti?
- Kaj sodi med osnovna sredstva?
- Pravila plačevanja v gotovini?
- Načini plačevanja zasebnikov.
- Hramba poslovnih knjig.
Komu je izobraževanje namenjeno?
Termina
četrtek, 30. 01. 2025 10:30 do 12:30
torek, 18. 02. 2025 14:00 do 16:00
Vaša naložba v znanje
48,00 EUR +DDV
Prijavite se
Prijavo na seminar lahko opravite tudi preko telefona na 01 6001 530 ali [email protected]. Preverite tudi seznam ostalih izobraževanj.
Ko bomo prejeli vašo prijavo na seminar, vam bomo poslali predračun. Vljudno vas prosimo, da ga poravnate vsaj 3 dni pred udeležbo, saj bomo le tako vedeli, da se boste seminarja zagotovo udeležili.
V kolikor se seminarja ne boste mogli udeležiti, nas vsaj 3 dni pred pričetkom seminarja obvestite (po telefonu 01 6001 530 ali e-pošti [email protected]), da bomo vaše mesto odstopili drugemu.
Skrajni rok za morebitno odjavo je 3 delovne dni pred pričetkom izobraževanja. Odjav oz. sprememb po tem terminu iz organizacijskih razlogov ne moremo upoštevati. V kolikor se ne boste odjavili prej kot 3 dni pred dogodkom, vam zaračunamo administrativne stroške, in sicer v vrednosti 20% kotizacije.
Udeleženci tega izobraževanja so izbrali tudi
Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja
Skupinsko svetovanje bo koristilo vsem, ki želijo razumeti razliko med s.p. in d.o.o. ter spoznati postopke pred, med in po ustanovitvi svojega podjetja. Brezplačna ustanovitev s.p. ali d.o.o. na SPOT Registracije! Več informacij
Prednosti in slabosti samozaposlitve
Na seminarju vam predstavimo finančne in organizacijske prednosti in slabosti samozaposlitve. Razkrijemo vam, kako je sestavljena plača, kolikšen delež morate odtegniti državi in koliko ostane vam, kako lahko kljub samozaposlitvi poskrbite za pokojnino in številne druge podrobnosti. Več informacij