Go to Top

Socialna omrežja – izkoriščate njihov potencial?

Socialna omrežja zadnja leta igrajo ključno vlogo v moderni družbi. Od »vplivnežev« do filmskih zvezd, ki jih uporabljajo za ohranjanje stika z oboževalci, socialna omrežja lahko omogočijo podjetjem priti v stik z milijoni ljudi. Kako pa lahko podjetja najbolje izkoristijo to priložnost?

Ste v procesu ustanovitve podjetja? Obrnite se na podjetja Data, kjer že 32 let pomagamo podjetnikom začeti poslovno pot. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 ali pa obiščite našo spletno stran in se naročite na termin registracije podjetja!

Izračunajte si plačo z našim informativnim kalkulatorjem!

Socialna omrežja – katero izbrati?

Prva odločitev, ki jo morajo podjetja sprejeti, je katero socialno omrežje bodo izbrali za trženje storitev oz. izdelkov. Trenutno imajo, izmed najpopularnejših platform, na voljo:

  • Facebook,
  • Twitter,
  • Instagram
  • LinkedIn,
  • TikTok.

Nekateri svetovalci bodo rekli, da morajo podjetja vzdrževati prisotnost na vseh teh platformah, a to ni nujno res. Vsaj v začetnih stopnjah ustvarjanja prisotnosti na socialnih omrežjih. Dejstvo je, da je vaša izbira socialnega omrežja predvsem odvisna od produktov oz. storitev, ki jih prodajate, in od vaše ciljne publike. Če na primer, prodajate primarno drugim podjetjem, je LinkedIn odgovor za vas. Tam boste našli podjetja in potencialne poslovne partnerje. Če pa je vaša ciljna publika mlajša od 18 let, pa bi bilo bolje, da se osredotočite na TikTok. Ugotovite morate, katero družbeno omrežje najbolj ustreza vašemu poslovnemu modelu.

Koliko znašajo popoldanski s.p. prispevki 2023?

podjetniško svetovanje

Do katere višine so neobdavčene jubilejne nagrade?

Socialna omrežja – kako nastopati na platformah?

Socialna omrežja imajo vsaka svoj »pravilnik«. To se nanaša na njihove algoritme. Bolj ko jih podjetja upoštevajo, večji doseg bodo imela. V tem primeru govorimo predvsem o tem, kako pogosto morajo podjetja objavljati na različnih socialnih omrežjih. Instagram se po optimalnemu številu tedenskih objav zelo razlikuje od TikTok-a. Isto velja za Facebook in Twitter. Čeprav obstaja veliko teorij o optimalni uporabi, podjetja v večini primerov razvijejo samostojne teorije za doseganje najboljših možnih rezultatov.

Socialna omrežja tudi predstavljajo priložnost za sodelovanje z »vplivneži«. Ti imajo po navadi izjemno dobro razumevanje različnih publik in lahko produkte in storitve podjetij dobro predstavijo potencialnim strankam. V določenih primerih (ko ima »vplivnež« veliko dosega) morajo za to podjetja plačati, večino časa pa za to potrebujejo le ponuditi »vplivnežem« zastonj produkte.

Podjetniki! Ste v procesu ustanavljanja s.p. ali d.o.o.? Obrnite se na podjetje Data. Nudimo različne storitve, od računovodskega servisa do pravnega svetovanja! Pokličite 01/600-1530 ali pa nam pišite na data@data.si!

Ostanite na tekočem: prijavite se na e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja