Socialna omrežja igrajo ključno vlogo v moderni družbi. Uporabljajo jih vsi od »vplivnežev« do filmskih zvezd, da ohranjanje stik z oboževalci. Socialna omrežja so koristna tudi za podjetja saj omogočijo podjetjem priti v stik z milijoni ljudi. Kako pa lahko podjetja najbolje izkoristijo to priložnost? Ste morda že v procesu ustanovitve podjetja? Obrnite se na podjetja Data, kjer že več kot 30 let pomagamo podjetnikom na njihovi poslovni poti. Pokličite nas na telefonsko številko 01/600-1530, pišite nam na [email protected] ali pa obiščite našo spletno stran in se naročite na termin registracije podjetja!
Socialna omrežja – katero izbrati?
Prva odločitev, ki jo morajo podjetja sprejeti je, da dobro razmislijo katero socialno omrežje bodo izbrali za trženje storitev oz. izdelkov. Izbirajo lahko med naslednjimi platformami:
- Facebook,
- X,
- LinkedIn,
- TikTok.
Nekateri bodo rekli, da morajo podjetja vzdrževati prisotnost na vseh teh platformah, a to ni nujno prava pot. Vsaj v začetnih stopnjah ustvarjanja prisotnosti na socialnih omrežjih. Dejstvo je, da je izbira socialnega omrežja predvsem odvisna tudi od produktov oz. storitev, ki jih prodajate in seveda od vaše ciljne publike. Če na primer, primarno prodajate drugim podjetjem, je LinkedIn pravo omrežje za vas. Tam boste našli podjetja in potencialne poslovne partnerje. V primeru, da je vaša ciljna publika mlajša od 18 let, bi bilo bolje, da se osredotočite na TikTok. Skratka ugotovite morate, katero družbeno omrežje najbolj ustreza vašemu poslovnemu modelu.
Normiranec s.p. – kaj morate vedeti?
Socialna omrežja – kako nastopati na platformah?
Socialna omrežja imajo vsaka svoja svoja pravila. To se nanaša na njihove algoritme. Bolj ko jih podjetja upoštevajo, večji doseg bodo imela. V tem primeru govorimo predvsem o tem, kako pogosto morajo podjetja objavljati na različnih socialnih omrežjih. Instagram se po optimalnemu številu tedenskih objav zelo razlikuje od TikTok-a. Isto velja za Facebook in X. Čeprav obstaja veliko teorij o optimalni uporabi socialnih omrežij, podjetja v večini primerov razvijejo samostojne teorije za doseganje najboljših možnih rezultatov.
Socialna omrežja tudi predstavljajo priložnost za sodelovanje z »vplivneži«. Ti imajo po navadi izjemno dobro razumevanje različnih publik in lahko produkte in storitve podjetij uspešno predstavijo potencialnim strankam. V določenih primerih morajo podjetja za sodelovanje z vplivneži plačati, v večini primerov pa je potrebujejo »vplivnežem« ponuditi zastonj produkte.
Podjetniki! Ste v procesu ustanavljanja s.p. ali d.o.o.? Obrnite se na podjetje Data. Nudimo različne storitve, od računovodskega servisa do pravnega svetovanja! Pokličite 01/600-1530 ali pa nam pišite na [email protected]!