Registracija blagovne znamke – postopek pri katerem si lahko pomagate z našimi izkušenimi strokovnjaki!
Registracija blagovne znamke je razmeroma poceni dejanje, ki vas loči od konkurence in omogoči razlikovanje vaših produktov ter storitev. Pravna služba podjetja DATA d.o.o. vam lahko pomaga pri vlogi za registracijo blagovne znamke! Naši strokovnjaki vam tudi svetujejo, preverjajo izvirnost in razlikovanje izbrane blagovne znamke. Pravniki pri podjetju DATA d.o.o. v okviru postopka tudi preverjajo potencialno možnost spora za izbrano blagovno znamko! Za ponudbo podjetja DATA d.o.o. pokličite na 01/600-1530 ali pišite na [email protected].
Ustanovite d.o.o. ali s.p. na Dati! Pokličite na 01/600-1530!
Registracija blagovne znamke – si lahko od tega obetate pri poslovanju kaj koristi?
Vsekakor koristi od registracije lahko žanjejo še tako majhna podjetja, tudi če se ukvarjajo z dejavnostmi kot so »drop-shipping«, umetniško ustvarjanje, IT svetovanje ali šivanje unikatnih izdelkov. Kako pa se izvede registracija blagovne znamke ter kdo vam pri tem lahko pomaga?
Preberite tudi – Koliko znaša minimalna plača v 2022?
Kaj registracija blagovne znamke zaščiti?
Blagovna znamka je pravno zavarovan znak ali kombinacija znakov, ki predstavlja zvrst industrijske lastnine. Znaki so lahko črke, številke, figurativni elementi, tridimenzionalne podobe ali kombinacije barv. Registracija blagovne znamke ščiti imetnikovo pravico, s katero lahko prepreči tretjim, da bi brez njegovega soglasja za enako ali podobno blago ali storitve uporabljali znak, ki je enak ali zavajajoče podoben njegovi blagovni znamki. Registracija blagovne znamke omogoča razlikovanje enakega ali podobnega blaga oz. storitev. Registracija blagovne znamke je možna s strani podjetnika oz. zastopnika, ki je vpisan v register zastopnikov pri Uradu za intelektualno lastnino. Glede informacij o vašem postopku ali registracije se lahko obrnete na našo pravno službo.
Prijavite se na seminar Prednosti in slabosti samozaposlitve!
Registracija blagovne znamke se dandanes lahko izvede tudi elektronsko!
Vloga za registracijo mora praviloma vsebovati
- predpisan SIPO Z-1 obrazec;
- seznam izbranih storitev oz. proizvodov razvrščenih po Nicejski klasifikaciji, ki ga blagovna znamka predstavlja v dveh izvodih;
- prikaz znaka oz. izbranih znakov v petih izvodih;
- registracija blagovne znamke mora v vlogi vsebovati tudi potrdilo o plačilu prijavne pristojbine ter
- pooblastilo zastopnika.
Alternativno lahko registracija blagovne znamke v vlogi vsebuje tudi pravilnik o kolektivni znamki ali v primeru varstva zvočnega znaka, grafični prikaz znaka oziroma zvočni zapis na zgoščenki.
Popoldanski s.p. lahko odprete ob redni zaposlitvi!
Sledi preizkus vsebine in ostalih formalnosti
Sledijo formalni in vsebinski preizkus vložene blagovne znamke na podlagi Zakona o industrijski lastnini in Pravilnika o vsebini prijave znamke. Vsebinski preizkus obsega 42. in 43. člen ZIL-1 Pri vlogi se v tej fazi lahko na zahtevo urada to tudi dopolni. Vloga je lahko s strani urada v tej točki tudi zavrnjena. V sklepnem delu postopka registracije se prijava blagovne znamke objavi. Od takrat prične teči 3-mesečni rok za ugovor k registraciji blagovne znamke. O tem je prijavitelj obveščen. Pri morebitnih prijavah Urad preveri utemeljenosti morebitnih ugovorov. V kolikor ni ugovora, ali so morebitni spori glede tega razrešeni, je prijavitelj pozvan k plačilu pristojbine s katero je registracija blagovne znamke zaščitena za prvih deset let in temu sledi objava v Biltenu za industrijsko lastnino.
Preberite tudi – Kilometrina 2022, kaj je drugače?
Registracija blagovne znamke in roki za obnovo zaščite vsakih 10 let
Registracija blagovne znamke je prvi korak – ta se lahko na vsakih deset let obnovi za nova desetletna obdobja. V času trajanja blagovne znamke preverjajo morebitne kršitve lastniki blagovne znamke oz. njihovi pooblaščenci.