Go to Top

Podjetniški portal

Določite kakšen je vaš kupec!

Prvi korak na poti do uspešnega poslovanja je določitev ciljne skupine oziroma kupca. Poslovanje bo potekalo precej lažje, če si boste odgovorili na vprašanja, s katerimi boste določili profil vašega kupca. Slika, kje oglaševati in na koga se obrniti, bo takoj jasna. Napaka, katero dela precej podjetnikov začetnikov je, da tega koraka ne upoštevajo. Težava nastane, ko porabijo precej časa in denarja v oglaševalske namene, kljub temu pa je rezultat Nadaljuj z branjem

Ste že seznanjeni s pojmom socialno podjetništvo?

Za pojem socialno podjetništvo ste zagotovo že slišali. Za vse, ki se sprašujete, kaj točno pomeni, smo pripravili kratek povzetek. Kdo je socialni podjetnik? Socialni podjetnik je ta, ki v okviru podjetja trajno proizvaja in prodaja proizvode ali opravlja storitve na trgu, pri čemer ustvarjanje dobička ni izključni niti glavni cilj opravljanja dejavnosti. Cilje poslovanja določi podjetnik sam. Ti cilji so povezani z željo po zagotavljanju storitev ali proizvodov, ki Nadaljuj z branjem

Znižajte svoje dolgove!

»Ne plavajte proti toku, ampak se mu prepustite.« je ena pogosto slišanih modrosti. Časi, v kakršnih smo se znašli, pa ne zahtevajo zgolj prepuščanja toku, temveč prilagoditve. Znižajte svoje dolgove! was last modified: 6 decembra, 2017 by Data d.o.o.

Umetnost prodaje

Prodajni proces je oblika komunikacije med kupcem in potrošnikom. Če menite, da gre le za potrebo po zaslužku in potrebo po določenem izdelku ali storitvi, se motite. Ker gre pri prodaji za komunikacijo med dvema osebama, ne smemo pozabiti na čustveno noto. Sigurno ste že bili na strani kupca in ste prodajni proces začutili zgolj kot potrebo po prodaji. Seveda je to lahko odbijajoče. Vedno upoštevajte čustveno noto. Komunikacija naj Nadaljuj z branjem