V ponedeljek 10.6.2013 je bil objavljen že tretji seznam neplačnikov. Kako pa seznami vplivajo na število dolžnikov? Ste si ogledali tretji seznam neplačnikov? was last modified: 8 decembra, 2017 by Data d.o.o.
Vzemite stvari v svoje roke, naučite se sami voditi enostavno knjigovodstvo!
Smo v času, ko varčujemo na vsakem koraku. Vzemite stvari v svoje roke, naučite se voditi svoje enostavno knjigovodstvo in privarčujte vsaj 780 EUR letno. Vzemite stvari v svoje roke, naučite se sami voditi enostavno knjigovodstvo! was last modified: 8 decembra, 2017 by Data d.o.o.
Mnenje strank je pomembnejše od vašega!
Mnenje strank je pomembnejše od vašega in je najpogostejša marketinška napaka podjetnikov sprejemanje odločitev o marketinških strategijah glede na svoje mnenje in interese. Seveda je tak pristop lahko uspešen, žal pa v veliko primerih ni. Zakaj? Preprosto. Če je vam všeč rdeča barva, demografski populaciji na katero ciljate pa zelena, svoje kampanje ne boste zasnovali glede na svoje simpatiziranje do rdeče barve. Edino pametno je to nagnjenje opustiti in se postaviti Nadaljuj z branjem
Davek na finančne storitve
V marcu 2013 je stopil v veljavo davek na finančne storitve. Ker se je pojavilo kar nekaj vprašanj, kako pripraviti, oddati in plačati davek na finančne storitve, smo pripravili kratek povzetek navodil. Spodaj posredujemo povezave na obrazec in navodilo ter pojasnila Davčne uprave glede obračuna davka na finančne storitve, ki je v marcu 2013 že stopil v veljavo. Mesečno je potrebno preko portala eDavki posredovati obrazec, na katerega vpisujete podatke Nadaljuj z branjem
Klub Finančni trgi
Klub Finančni Trgi nudi članom veliko dobrot in prednosti. Nižje cene storitev podjetja Finančni Trgi, brezplačni telefonski posvet in svetovanje v živo. Klub Finančni trgi was last modified: 15 aprila, 2015 by Data d.o.o.
Prednosti in slabosti podjemne pogodbe
Podjemna pogodba je pogodba, sklenjena med naročnikom in izvajalcem. Zaradi širokega nabora poslov, se v praksi uporablja pogosto. Prednosti in slabosti podjemne pogodbe was last modified: 5 januarja, 2018 by Data d.o.o.
Kako do naslovov, ki delujejo?
Vsak pisec marketinških besedil se zaveda, da je naslov ključnega pomena. Naslov je tisto, kar bo povabilo bralca k raziskovanju za vsebino. Kako do naslovov, ki delujejo? was last modified: 6 decembra, 2017 by Data d.o.o.
Postavite namene intervjuja!
Zaposlujete in želite opraviti intervju kar se da uspešno? Najprej določite namene! Postavite namene intervjuja! was last modified: 5 oktobra, 2017 by Data d.o.o.
Globe za brisanje računov pri gotovinskem poslovanju!
V ponedeljek 1. julija 2013 prične veljati pravilnik o zahtevah za računalniške programe in elektronske naprave, upravljanje in delovanje informacijskega sistema ter vsebini, obliki, načinu in rokih za predložitev podatkov. Pravilnik se dotika računalniških programov oziroma elektronskih naprav, katere zavezanec za davek uporablja za izdajanje računov pri gotovinskem poslovanju. Program oziroma naprava mora zagotavljati hrambo izvornih podatkov o izdanih računih pri gotovinskem poslovanju in njihove poznejše spremembe. Pravilnik s prilogo Nadaljuj z branjem
PSPN matrika
Kratica PSPN predstavlja prednosti, slabosti, priložnosti ter nevarnosti. Kako se lotiti analize PSPN in kaj pomenijo rezultati? Prva dva aspekta matrike se nanašata na notranje dejavnike, druga dva pa na zunanje. Pri prvih imamo tako vpliv, da se prilagodimo in razvijemo ponudbo glede na rezultate, medtem ko na zunanja dejavnika nimamo direktnega vpliva, na nas je le, da se čim bolj prilagodimo. Kako se zadeve lotiti? Določimo naše prednosti. Kaj Nadaljuj z branjem
Vitko podjetništvo
Izraz, ki ga v zadnjem času srečujemo pogosto, vendar o njem vemo še premalo. Vitko podjetništvo was last modified: 6 decembra, 2017 by Data d.o.o.
So vaše elektronske kampanje uspešne?
En del spletnega marketinga zagotovo zavzemajo e-novice. Kako pa lahko veste, da je vaš marketing preko e-novic uspešen? So vaše elektronske kampanje uspešne? was last modified: 6 decembra, 2017 by Data d.o.o.
Posebnih pravilnikov glede uporabe piškotkov NE potrebujete!
V pričakovanju novih pravil glede uporabe piškotkov, se pojavlja veliko različnih informacij. Ena od teh je, da potrebujete posebni pravilnik, katerega lahko dobite proti plačilu. Pravilnika ne potrebujete, potrebujete le opozorilo in obširnejšo razlago v izjavi o varovanju zasebnosti. Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Ur. l. RS, št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov. Informacijski pooblaščenec je izdal obširne smernice, Nadaljuj z branjem
Opredelite trženjske cilje svojega podjetja
Preden se poglobimo v samo trženje storitev, izdelkov ali samega podjetja, moramo opredeliti trženjske cilje. Pri opredelitvi trženjskih ciljev opredeljujemo kaj želimo doseči in v kolikem času. Seveda moramo, če želimo biti pri načrtovanju trženja uspešni, imeti natančno razdelano poslanstvo in vizijo. To je osnova iz katere bomo izhajali pri nadaljnjem načrtovanju trženjskih strategij. Bomo nagovarjali manjšo, bolj ciljno usmerjeno skupino ali bomo delali na kvantiteti in nagovarjali maso? Cilji, Nadaljuj z branjem