Status študenta se mnogim študentom izteče zadnjega septembra. Največkrat zaradi zaključka študija, zgodi pa se, da študent ni opravil vseh študijskih obveznosti. Takrat mu torej v tekočem študijskem letu status študenta miruje. Študenti, ki se jim izteče status študenta, zato v tem času razmišljajo, kakšne možnosti imajo na trgu dela. Izkušeni podjetniški svetovalci vam lahko pomagajo z usmeritvijo v podjetniške vode. Pokličite nas na telefonsko številko 01/600-15 30 ali nam Nadaljuj z branjem
Preoblikovanje podjetja iz s.p. v d.o.o. – kako poteka?
Preoblikovanje podjetja iz s.p. v d.o.o. je smiselno zato, ker je družbeniku v kapitalski družbi (d.o.o.) zagotovljena večja varnost. Podjetnik posameznik odgovarja z vsem svojim premoženjem v kolikor podjetje zapade v finančne dolgove. Poleg odgovornosti, pa so še razlogi za preoblikovanje: manjše davčne obremenitve pri večjih dobičkih ter širitev dejavnosti. Namreč s širitvijo dejavnosti, se večajo stroški, več je vloženega kapitala, posledično pa je s tem tudi več odgovornosti. Za Nadaljuj z branjem
Sporazumna odpoved – eden od načinov prenehanja zaposlitve
Sporazumna odpoved je eden izmed možnih načinov prenehanja pogodbe o zaposlitvi in s tem delovnega razmerja. Kdo lahko poda predlog za sporazumno odpoved? Kako se sklene sporazum o prekinitvi delovnega razmerja? Kako je z odpovednim rokom, z regresom, dopustom in ostalimi pravicami? V kolikor potrebujete podrobnejše svetovanje, se obrnite na naše pravne svetovalce. Za termin plačljivega strokovnega svetovanja lahko pokličete na 01/600-1530 ali pa nam pišete na [email protected]. Ustanovitev podjetja Nadaljuj z branjem
Pravilnik o delovnih razmerjih: ključ do uspešnega in zadovoljnega delovnega okolja
Pravilnik o delovnih razmerjih je interni akt podjetja, ki dodatno določa pravice, obveznosti in odgovornosti tako delodajalca kot zaposlenih v podjetju. Velja za vse zaposlene, vključno s pripravniki in študenti na praktičnem usposabljanju. Pravilnik o delovnih razmerjih ni obvezen dokument, je pa priporočljiv. Običajno ga sprejmejo podjetja, ki jih ne zavezuje nobena področna kolektivna pogodba ali tista podjetja, ki jih kolektivna pogodba zavezuje, da morajo imeti to urejeno tudi na Nadaljuj z branjem
Osnovni kapital za ustanovitev d.o.o. – koliko najmanj mora znašati?
Osnovni kapital, ki je potreben za ustanovitev d.o.o., znaša minimalno 7.500,00 evrov. Družbenik družbe, ki ustanavlja d.o.o., lahko vplača višji znesek kapitala, nižjega pa ne. Registracijo podjetja (s.p. ali d.o.o.) lahko opravite na naši DATA točki. Termin lahko rezervirate preko spletnega obrazca, nam pošljete sporočilo na [email protected] ali pa nas pokličete na 01/600-1530! Ustanovitev podjetja Osnovni kapital – ustanovitev d.o.o. Osnovni kapital za ustanovitev d.o.o., če bo družbenik postopek registracije Nadaljuj z branjem
Dodatki pri plači – kateri se izplačajo?
Dodatki pri plači so določeni v zakonu oz. kolektivnih pogodbah za posamezne dejavnosti. Kako so določeni v Zakonu v delovnih razmerjih (ZDR-1) in kako se določa njihova višina? Potrebujete pomoč na področju delovnega prava? Povežite se z našimi izkušenimi pravnimi svetovalci. Pokličite nas na 01 600 1530 ali nam pišite na [email protected] za termin plačljivega svetovanja. Izračun plače Dodatki pri plači – kaj pravi zakonodaja? Zakon o delovnih razmerjih (ZDR-1) Nadaljuj z branjem
Programske usmeritve Inšpektorata RS za delo v letu 2024 in opravljeni nadzori v letu 2023
Programske usmeritve Inšpektorata RS za delo so ključne za delodajalce, saj jim omogočajo, da preverijo skladnost poslovanja z delovnopravno zakonodajo. V dokumentu, ki nosi naslov “Programske usmeritve Inšpektorata RS za delo”, so opisani ukrepi in aktivnosti, ki jih inšpektorat načrtuje v tekočem letu. To je še posebej pomembno na področjih, kjer se izvaja nadzor. V nadaljevanju tudi izsledki opravljenih nadzorov Inšpektorata v letu 2023 in najpogostejše kršitve. Potrebujete pomoč pri Nadaljuj z branjem
Stroški popoldanskega sp – kaj vse pričakovati ob odprtju?
Stroški popoldanskega sp po vpisu v register podjetij Ajpes, se nanašajo na stroške pavšalnih prispevkov za pokojninsko in zdravstveno zavarovanje, na stroške vodenja računovodstva in stroške vodenja TRR računa na banki. Lahko pa se mesečni stroški popoldanskega sp povečajo še za plačilo mesečne ali pa tro-mesečne akontacije, če podjetnik ob registraciji napove dobiček za prvo leto poslovanja oziroma, če dobiček podjetja ugotavlja na način normiranih odhodkov. Želite tudi vi odpreti Nadaljuj z branjem
Sprejet pravilnik o računovodstvu – obveznost vsakega podjetja
Sprejet pravilnik o računovodstvu predstavlja temeljni akt, ki ureja računovodske postopke in prakse v Sloveniji. Oblikovanje pravilnika o računovodstvu je proces, ki zahteva skrbno načrtovanje in upoštevanje veljavne zakonodaje ter računovodskih standardov. Pravilnik služi kot temelj za organizacijo in vodenje računovodstva, bodisi v javnem bodisi v zasebnem sektorju. Morda potrebujete pomoč pri pripravi pravilnika o računovodstvu? Obrnite se na naše pravne strokovnjake. Med drugim vas želimo spomniti, da mora biti Nadaljuj z branjem
Evidenca delovnega časa – zakaj jo je obvezno voditi?
Evidenca delovnega časa je ključna obveznost vsakega delodajalca in ni zgolj formalnost, temveč zakonsko predpisana dolžnost. Evidenca delovnega časa zahteva pravilno vodenje, ne le zaradi nadzora nad delovnim procesom, temveč tudi zaradi zagotavljanja pravic delavcev in preprečevanja kršitev delovnopravnih predpisov. Zanemarjanje te obveznosti lahko privede do visokih glob ter resnih posledic za delodajalca. Mimogrede – ste v vašem podjetju že uredili ustrezno vodenje evidence delovnega časa? Vkolikor imate še kakšno Nadaljuj z branjem
Olajšava ob prvi registraciji s.p.-ja – kdaj vam pripada?
Olajšava ob prvi registraciji s.p.-ja pripada samo v primeru, da še niste delovali kot samostojni podjetnik. Na katere prispevke se olajšava upošteva? Koliko v tem primeru znašajo prispevki? Potrebujete pomoč izkušenega računovodja? Obrnite se na naš izkušen računovodski servis. Za ponudbo nas kontaktirajte na 01/600 15 30 ali nam pišite na [email protected]. Ustanovitev podjetja Olajšava ob prvi registraciji s.p. je 50 % Olajšava ob prvem vpisu in prvo leto znaša Nadaljuj z branjem
Pravilnik o ugotavljanju alkoholiziranosti na delovnem mestu – sprejeti ga mora vsak delodajalec
Pravilnik o ugotavljanju alkoholiziranosti na delovnem mestu je dokument, ki ureja postopke in ukrepe za zagotavljanje varnosti in zdravja pri delu. Namenjen je preprečevanju dela pod vplivom alkohola in drog ter zaščiti delavcev in delodajalcev pri delovnem procesu. Mimogrede, ste v vašem podjetju že sprejeli pravilnik? Še ne? Na pomoč vam lahko priskočijo naši pravni strokonjaki, ki vam lahko pomagajo tako pri sestavi pravilnika kot tudi pri drugih vprašanjih z Nadaljuj z branjem
Nova oblika phishing napada: na udaru slovenska podjetja
Nova oblika phishing napada – v SI-CERT, nacionalnem odzivnem centru za kibernetsko varnost, so zaznali novo, naprednejšo verzijo phishing napada, ki cilja na slovenska podjetja. Preko elektronske pošte in telefonskega klica se goljufi predstavljajo kot uslužbenci slovenskih bank in poskušajo pridobiti podatke o bančnih računih podjetij. Morda razmišljate o tem, da bi ustanovili podjetje? Storite to na naši DATA točki. Za termin registracije podjetja lahko pokličete na 01/600-1530, nam pišete na [email protected]. Ustanovitev Nadaljuj z branjem
Doo ali sp – katera oblika podjetja je primerna zame?
Doo ali sp je dilema podjetnikov, ki so pripravili in analizirali svojo idejo in se odločajo ali naj se registrirajo kot doo ali sp. Kaj se mi bolj izplača? Imam dovolj podjetniškega znanja za odprtje doo ali je bolje da se vpišem v register podjetij kot sp? Za odprtje doo potrebujem ustanovitveni kapital, za odprtje sp kapitala ne potrebujem. Odgovornost pri sp je “huda” – kot sp odgovarjam za poslovanje Nadaljuj z branjem