Napisati dobro prodajno pismo, ki bo prineslo rezultate, ni ravno lahko. Želimo vam podati nekaj smernic, s katerimi si boste olajšali pisanje.
Ključnih dejavnikov za uspeh direktne pošte je veliko, vendar je velik delež uspeha odvisen od tega, če si znamo odgovoriti na vprašanja: “Komu pošiljamo?”, “Kaj ponujamo?” in “Kako prepričljivo je naše pismo?”
Pomembno je, da poznamo, kakšna je naša ciljna skupina in kakšne so njihove želje in potrebe. Prodaja raste, ko ustvarite prodajno pismo, ki zajeme želje vaših kupcev. Ko spoznate način razmišljanja vaših potencialnih kupcev, poskrbite za strokoven in prijazen dopis, ki nikogar ne obvezuje nakupa, jih pa obvešča, kako dodano vrednost jim prinaša vaš produkt.
Vsakogar najprej pritegne naslov, zato je v prodajnem pismu zelo pomembno, da naslov oblikujemo tako, da bo zanimiv. Če naslov takoj na začetku ne pritegne bralčeve pozornosti, je vse zastonj, da smo se mučili s pisanjem. Naslov naj bo izzivalno povabilo k nadaljnjemu branju.
Kako se lotiti pisanja prodajnega pisma?
Dejstvo je, da dandanes zgodbe prodajajo izdelke. Dobro prodajno pismo je napisano kot zgodba, ki jo bo bralec želel prebrati do konca. Najprej ga bo pritegnil naslov, po uvodu pa bo želel prebrati zgodbo do konca in izvedeti, kako se zgodba konča. Fokusirati se moramo na bistveno – kaj naše podjetje ali blagovna znamka opredeljuje oziroma kakšno korist imajo kupci od tega, kar ponujamo. Naša zgodba in koristi našega produkta bosta našega potencialnega kupca prepričala, da naš produkt potrebuje.
Pišemo tako, da nagovarjamo posameznega kupca in mu tako vzbujamo občutek, da je pismo napisano samo za njega. Predstavljamo si, da ta oseba sedi nasproti nas, mi pa mu skušamo povedati, zakaj bo imel koristi, če bo kupil naš produkt.
Ko razvijamo sporočilo odstranimo iz njega besede »naše« in »mi« ter jih nadomestimo z besedami »vaše« in »vi«. Ta vrsta zunanje usmerjenega jezika je bolj privlačna za potencialne kupce. Torej stavek »Mi vam zagotovimo« nadomestimo z »Vi prejmete«. Priporočljivo je tudi, da ne uporabljamo prevečkrat uporabljeno besedo »rešitev«.
Ko napišemo prodajno pismo, ga moramo prebrati večkrat od začetka do konca. V delih, kjer dobimo občutek, da bi lahko izgubili bralca, moramo spremeniti način pisanja ali ponuditi dodatno vabo.
Vsa orodja, s katerimi si lahko pomagate pri uspešnem nagovoru vaših potencialnih strank, lahko spoznate na našem izobraževanju Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila: Anja Grahek
Deli na FacebookuDeli na Twitterju[hr]