Go to Top

Diamanti in COVID kriza – presenetljiva strategija poslovanja!

Diamanti so luksuzen in redek proizvod podjetja De Beers – najstarejšega globalnega akterja, ki se mu je v času krize prodaja zmanjšala za 96 %. Posebnost te krizne zgodbe je strategija, ki za obstoj na trgu ne predvideva nižanja cen!

Informativni izračun plače

Podjetje DATA d.o.o. – že več kot 30 let nudimo računovodske in druge podporne storitve! Tako velikim kot malim podjetjem!

Naše podjetje se ukvarja s široko paleto podpornih storitev za podjetnike. Tako ni tako pomembno ali ste majhen s. p. ali podjetnik z večjim številom podjetij. Pri nas se specializiramo za raznovrstnost storitev, ki jih lahko naše stranke pridobijo na eni sami točki! Tako vam poleg računovodskih,  nudimo tudi pravne storitve, storitve za delo tujcev, pomoč pri razpisih in pridobivanju državnih sredstev ter nenazadnje tudi registracijo ali doregistracijo podjetja. Vse na našem naslovu – Dunajska cesta 136 v Ljubljani! Za ponudbo nam pišite na data@data.si!

Ob ustanovitvi podjetja morate znižati stroške poslovanja. Eden izmed načinov je vodenje svojega knjigovodstva.

Diamanti tudi v času krize obdržali svojo visoko ceno

Potrebujete računovodsko svetovanje?

Sabina Dimnik, DataSabina Dimnik, Data

V letu pred krizo je proizvajalec prodal 1,3 milijard dolarjev njihovega unikatnega izdelka. V  letošnjem letu pa je do junija z diamanti zaslužil le 56 milijonov ameriških dolarjev. To je pripisati predvsem posledicam zapiranja zaradi epidemije in nesigurnosti glede prihodnosti s strani končnih kupcev.

Navkljub prilagoditvi prodajnih kanalov in dopuščanju odstopanja od nakupnih pogodb z diamanti je posebnost De Beersove strategije prav v tem, da se v trgovanju z diamanti niso odločali za znižanje cen – vsaj ne zaradi epidemije. Edini razlog za  21 % padec povprečne cene karata je pripisati rudarjenju in prodaji cenejših različic teh draguljev.

Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?

Srečanje s problemi, ki so obstajali že prej –ne problem, ampak izziv!

Podjetje se je odločilo, da se ne izplača znižati cene izdelku, ki dejansko predstavlja luksuzen izdelek v njegovi definiciji. Z znižanjem cene bi si tako lahko zmanjšalo prihodke za vrsto zaporednih let, ki bi sledili COVID krizi.

BRUTO NETO PLAČA

Podjetje se je tako odločilo za strategijo zmanjšanja razlike med prihodki in stroški. Strategije za to vključujejo hitrejšo in bolj integrirano prodajo grobih draguljev in spremenjen način pridobivanja draguljev. Podjetje načrtuje prestrukturiranja svojih rudnikov, širitev svoje ponudbe nakita, preobraziti pa želijo tudi svoj način prodaje.

UKREPI DELODAJALCA V ČASU KORONAVIRUSA

Razmišljajo o alternativnih načinih prodaje!

De Beers se je do sedaj posluževal zelo »starinskega« načina prodaje svojih diamantov. Kupci so te kupovali na t. i. »ogledih«. Šlo je za oseben ogled določenega števila akreditiranih kupcev na točki izkopa v Botsvani.

Diamanti so bili tem kupcem na razpolago za ogled in inšpekcijo. Podjetje je postavljalo ceno in ta ni bila predmet pogajanja med prodajalcem in kupcem. Posebej ta značilnost poslov z diamanti je med tistimi, ki bodo predmet pospešenih sprememb.

Obljubljen je tudi program integracije novejše tehnologije in robotike pri sortiranju in dostavi draguljev kupcem. V tem vidijo vodilni predvsem staro reklo »čas je denar« in povečano kontrolo nad posamičnimi elementi prodaje in proizvodnje.

Pravni nasvet

Vir: Bloomberg

Potrebujete davčni nasvet? Rezervirajte si termin pri našem davčnem svetovalcu! Pišite nam na data@data.si.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja