Go to Top

Spletna prodaja – kako biti dober prodajalec?

Spletna prodaja dosega v zadnjih letih stabilno rast, in je dostopna tudi podjetnikom začetnikom. O pravnih vidikih odprtja spletne trgovine smo že pisali, v tokratnem članku pa naštevamo nekaj koristnih nasvetov pri vzpostavljanje dobre prakse pri komunikaciji med podjetjem in stranko.

PODJETNIŠKA IZOBRAŽEVANJA NA DATI

Če razmišljate o tem, da je spletna prodaja smiselna poslovna smer za vas in želite storiti prve korake v svet podjetništva, vam priporočamo, da obiščete brezplačni seminar “Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja”!

Informativni izračun plače

Spletna prodaja – vzpostavljanje prodajnega procesa

Ustanavljate s.p. ali d.o.o.? Pri nas je to enostavno - rezervirajte si termin na 01 600 1530

Rok Gros, DataRok Gros, Data

Uspešna spletna prodaja zahteva vzpostavitev prodajnega procesa na poseben način. V nadaljevanju izpostavljamo 4 korake, preko katerih bo spletna prodaja učinkovitejša:

  1. Spletna prodaja poteka najbolj učinkovito, ko vzpostavite sistem dvojnega preverjanja vsebine paketov in računov, ki odhajajo. Na ta način se zmanjša možnost napak, ki povzročijo slabo voljo pri kupcu, ter strošek in zamudo pri urejanju reklamacije.
  2. Če vam je naročenega blaga zmanjkalo ali je prišlo do druge napake v zalogi, na to posebej opozorite kupca, še preden odpošljete paket. Včasih je nakup enega izdelka povezan z drugim, čeprav kot prodajalec povezave ne vidite. Šele, ko prejmete potrditev s strani kupca, lahko paket odpošljete tudi brez željenega blaga ali s predlogom za zamenjavo.
  3. Pri spletni prodaji je ključno, da obljubite strankam realen čas dostave. Upoštevajte tudi majhno možnost, da bo imela dostavna služba zamudo. Na njo še posebej opozorite tiste kupce, ki se jim z dostavo mudi. V primeru daljše zamude uporabite kodo za sledenje in vljudno preverite z dostavno službo, kaj je šlo narobe. Šele, ko veste, kje se paket nahaja in kdaj točno bo prispel k stranki, kar vam bo najpogosteje povedal kar dostavljavec, ki je zadolžen za kupčevo regijo, to sporočite kupcu.
  4. Vzpostavite reden termin prihoda dostavne službe in ga spoštujte. Zavedajte se, da so dostavne službe izredno obremenjene, njihova delovna obremenitev pa s tem, ko je spletna prodaja v porastu, še narašča. Priporočamo korektnost – na dan, ko nimate paketov, ali jih imate veliko več kot po navadi, že zjutraj na to opozorite dostavljavca.

Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?

Spletna prodaja in sočasna prodaja v fizični trgovini

Zadnji nasvet velja za podjetja, ki prodajajo hkrati v fizični in v spletni trgovini. Presodite, ali je v vašem primeru smiselno ločiti skladišče za spletno trgovino in pripravljati pakete na drugi lokaciji. Če vam sredstva to omogočajo, posvetite delu s pripravo blaga in komunikacijo s strankami vsaj eno osebo, ki se ukvarja samo s tem delom. Ločitev dela vam omogoča, da se lahko v celoti posvetite tako strankam v fizični trgovini, kot spletnim, pri tem pa se zmanjša možnost napak. Prav tako vam ne bo vas čas zvonil telefon in motil vaše neposredne prodaje fizičnemu kupcu.

BRUTO NETO PLAČA

Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].

 

 

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja