Hobi in ideja sta predpogoj za uspešno podjetniško pot
Hobi in ideja se lahko pretvorita v poslovno zamisel. Želja posameznikov, ki stremijo k temu, da bi v življenju združili tisto, kar radi počnejo, s svojim delom, je pretvoriti svoj hobi ali svojo idejo v uspešno podjetniško zgodbo. Le redki pa se v želji, da bi postali podjetniki, premaknejo iz svoje cone udobja in se podajo na razgibano in nepredvidljivo podjetniško pot.
Hobi in ideja – sta dovolj?
Ustanavljate s.p. ali d.o.o.? Pri nas je to enostavno - rezervirajte si termin na 01 600 1530
Bogdana Rejc, Data
Slovenci so znani po tem, da se v svojem prostem času ukvarjajo z raznimi aktivnostmi. Nekateri so športniki, drugi obdelujejo vrt in pridelajo zelenjavo, tretji pečejo sladice, nekateri so kreativni in ustvarjalni na drugih področjih. Vsi pa se slej ko prej zalotijo z vprašanjem, kako se lahko njihova hobi in ideja pretvorita v podjetniški uspeh.
Seveda se da! To dokazujejo Slovenci, ki so s svojimi podjetniškimi idejami uspeli največkrat v svetu, potem pa še doma. Znan je podatek, da so Slovenci na množični platformi Kickstarter med najbolj uspešnimi prijavitelji dobrih podjetniških idej. Predpogoj sta bila seveda odlična hobi in ideja.
PRIJAVITE SE NA SEMINAR ZASLUŽI DENAR S SVOJIM HOBIJEM ALI IDEJO!
Zagnati podjetje s hobijem in idejo
Največkrat do dobre podjetniške ideje pridejo posamezniki, ko zase rešijo kakšen problem ali težavo in pričnejo razmišljati, ali ima še kdo podoben problem. Bi te ljudi zanimala moja hobi in ideja? Svojo idejo preverijo prek poslovnega načrta, prek raziskave na svojem Facebook profilu, prek debate z znanci in prijatelji. Odzivi in povpraševanje po izdelku ali storitvi jih nato privedejo do razmišljanja, s kakšno obliko podjetja naj se pojavijo na trgu. Naj odprem s.p. ali d.o.o.? Kaj pa zavod? Ali lahko dejavnost opravljam brez, da bi registriral podjetje?
Prevoz na delo in povračilo stroškov po novi Uredbi
Hobi in ideja v podjetništvu – pogosta vprašanja in dileme
Vsi začetniki, ki razmišljajo o vstopu v podjetništvo, se na začetku soočajo z vprašanji, kot so: Kako naj se lotim podjetništva? Kaj je prvi korak? Kje lahko pridem do več informacij? Kaj, če mi ne bo uspelo? Kaj, če nihče ne bo kupil mojega izdelka ali naročil storitve? Kdo so moji potencialni kupci? Kje me bodo našli? Sta moja hobi in ideja res prava? In še in še. Popolnoma razumljivo je, da se porajajo taka vprašanja in podjetniško naravnani posameznik se bo na tej stopnji lotil zbiranja informacij.
Želite več informacij o popoldanskem s.p.?
Vas zanima ustanovitev podjetja?
Seminar na temo, kako uspeti zgolj s hobijem in idejo
V podjetju DATA d.o.o. že več kot osem let nudimo posameznikom, ki jih zanima podjetništvo, brezplačni seminar. V vseh teh letih se je seminarja udeležilo več tisoč posameznikov. Struktura udeležencev je vedno zelo pestra, tudi takrat, ko se seminar izvaja na različnih lokacijah po Sloveniji. Seminarja se udeležijo ljudje, ki jih zanima podjetništvo, pa še ne vedo, kako naj se njihova hobi in ideja spremenita v poslovno priložnost. Nanj se prijavijo brezposelne osebe – tisti, ki imajo dolgoletni hobi in idejo ter ju želijo spremeniti v posel. Pa tudi radovedneži pridejo. Taki, ki zase trdijo, da novega znanja ni nikoli preveč – kot pravi podjetniki.
Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice
Če sta hobi in ideja prava, potrebujete le še dober marketing
Če podjetnik ne bo znal prodati izdelka ali storitve, potem hobi in ideja ne bosta dovolj. Spletna stran podjetja, spletna vizitka, komunikacija s potencialnimi strankami prek družabnih omrežij, spletna prodaja, hitra odzivnost, spremljanje trendov v dejavnosti v kateri je podjetnik in vztrajnost ter vizija v poslu so dejavniki, ki v digitalni dobi odločilno vplivajo na uspešnost vsakega podjetnika. In zgodba izdelka ali storitve. Imate že pripravljeno svojo zgodbo?