Go to Top

Bi znali prodati električni avto? Razmislite o odprtju trgovine z avtomobili.

Za razliko od kitajskega trga, države EU z zelo različnimi stopnjami prevzemajo novitete kot je električni avto. Kljub temu se predvideva, da bo električni avto do leta 2030 v Evropi dosegal cca. 23 % delež. To pomeni velik porast in potencial za trgovce, posebej upoštevajoč, da so trenutni deleži za električni avto pri nekaterih naših bližnjih sosedah pri cca. 0,25 %. Trgovcem je tako pot izklesana in tudi pri nas prodaja električnih avtomobilov lahko le raste. Zato rezervirajte svoj brezplačen termin in registrirajte svoje podjetje.

Informativni izračun dohodnine

Registracija podjetja

Seveda je za opravljanje dejavnosti potrebno registrirati podjetje prave pravno-organizacijske oblike (s.p. ali d.o.o.). V pomoč pri temu Vam je vsekakor lahko tudi davčni svetovalec podjetja Data d.o.o., saj Vam tak posvet omogoči kalkulacijo stroškov in poslovnega izida za morebitne alternative in posvet glede obdavčitev za električni avto, ki bi lahko vplivale na izvedljivost Vašega poslovnega modela.

Tudi posredovanje pri prodaji električnih avtomobilov je zajeto v isti dejavnosti

Prodaja električnih avtomobilov pomeni registracijo dejavnosti »Trgovina z avtomobili in lahkimi motornimi vozili« (SKD 45.110). Ta vključuje trgovino z električnimi avtomobili – tako na drobno in na debelo, kot tudi posredništvo pri prodaji avtomobilov. Poleg prodaje osebnih električnih avtomobilov vključuje tudi električne in ne-električne avtomobile prirejene za poseben namen – kot so reševalni avtomobili ali varovalni avtomobili, kombiji ali terenskimi vozili z nosilnostjo manj kot 3,5 ton. Električni avto se lahko prodaja tudi preko spleta ali na dražbi.

Električni avto – prodaja zahteva izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev

Bi znali prodati električni avto? Ustanavite s.p. ali d.o.o.! Pri nas je to enostavno - rezervirajte si termin na 01 600 1530

Manja Veličkovič, univ. dipl. prav., DataManja Veličkovič, univ. dipl. prav., Data

Minimalni tehnični pogoji se razlikujejo glede na to ali gre za trgovino na drobno ali trgovino na debelo. Trgovina na drobno pomeni prodajo končnim kupcem, medtem ko je trgovina na debelo preprodaja (prodaja brez preoblikovanja) novega in rabljenega blaga drugim trgovcem na drobno, industrijskim, poslovnim, institucionalnim ali profesionalnim uporabnikom ali drugim trgovcem na debelo.

Za trgovino na drobno je zahtevana ureditev prodajalne oz. odprtega prodajnega prostora ali skladišča, kjer se blago kot je električni avto prodaja. Tako se mora prodajni prostor za električni avto jasno razlikovati od prostora, kjer se izvaja druga dejavnost. Za prodajo električnih avtomobilov končnim kupcem je zahtevana tudi razporeditev opreme, ki zagotavlja varno gibanje kupcev in zaposlenih v prodajalni ter varno ravnanje z blagom. Prodajalna za električni avto mora imeti tudi urejen in neoviran dostop do vhoda, imeti mora napis z navedbo firme kot tudi sedež trgovca – na vidnem mestu, imeti urnik odpiralnega časa.

Pri trgovini na debelo se prostor navadno uredi bodisi kot skladišče ali veletržnica. Tudi tu mora biti zagotovljeno neovirano gibanje kupcev in imeti urejeno zunanjost prodajalne kot je tudi predvideno za trgovino na drobno.

Potrebujete zanesljivo računovodsko svetovanje?

Kot katerakoli druga trgovinska dejavnost je obvezno voditi podatke o trgovskem blagu in kakršnih koli dogodkih v zvezi s stanjem blaga, v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi ali mednarodnimi standardi računovodskega poročanja.

Naše podjetje Data d.o.o. je lahko tudi vaš računovodski servis!

Podjetje Data d.o.o. nudi računovodske storitve strankam že skoraj 30 let. Poleg tega nudi tudi vse računovodstvu sorodne dejavnosti, kot so pravno svetovanje ali nasvet iz področja davkov – in to vse na enem mestu!

Za sestanek in informativni sestanek nam pišite na [email protected] in prejeli boste ponudbo naših storitev!

Pravni nasvet

Določitev odpiralnega časa mora biti prijavljena in upoštevati število zaposlenih delavcev

Trgovčev odpiralni čas mora biti v skladu s poslovno odločitvijo, potrebami potrošnikov in tudi število zaposlenih delavcev – njihove pravice obveznosti in odgovornosti iz delovnega razmerja, določene z zakonom, ki ureja delovna razmerja, in kolektivno pogodbo iz dejavnosti trgovine Slovenije.

Za podrobnejše interpretacije zakonodaje in kolektivnih pogodb se lahko poslužite strokovnega svetovanja naših pravnih strokovnjakov! Bolj podrobno si zakonodajne zahteve preberite v Zakonu o trgovini (ZT-1).

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja