Trendi spletne prodaje ob inflaciji, težavah v oskrbovalnih verigah in prenovljeni vlogi fizičnih trgovin
Trendi spletne prodaje, ki jih strokovnjaki napovedujejo za 2023 bodo vsekakor narekovani s strani potrošnikov in situacije, v katerih se bodo ti znašli. Torej inflacije in izkušnjah v fizičnih trgovinah. Trendi spletne prodaje vsekakor spodbujajo odpiranje novih spletnih trgovcev in drugih prodajnih kanalov. Trendi spletne prodaje bodo v 2023 zahtevali bolj intenzivno uporabo orodij, ki jih v večji meri podjetniki že poznajo! Mimogrede, želite odpreti s.p. ali d.o.o.? Pokličite na 01/600-1530 ali nam pišite na [email protected].
Ustanovite podjetje na Dati! Pokličite na 01/600-1530!
Trendi spletne prodaje bodo v 2023 “preoblikovani” zaradi srečevanja porabnikov z inflacijo, težav v dobavni verigi in novo vlogo fizičnih trgovin
Letošnja zima bo po nekaj letih zapiranj zaradi covida najverjetneje prva, ko fizične trgovine ne bodo zaprte. A vrnitev v fizične trgovine po podatkih strokovnjakov še ni zares dosegla ravni pred pandemijo. Te se pa sedaj srečujejo z novimi in drugačnimi problemi. Težave v dobavni verigi so otežile izpolnjevanje potrošnikovih želj in potreb. Hitra rast inflacije in slabši potrošniški izgledi na prihodnost pa so v neki meri tudi te želje že zadušili.
Opravite informativni izračun plače z našim kalkulatorjem!
Trendi spletne prodaje bodo popolno preoblikovali fizične trgovine!
Vloga fizičnih trgovin se tudi dokončno spreminja. Nakupovanje v fizičnih trgovinah seveda ostaja, vendar se te počasi preoblikujejo v nekakšen »show-room« za izdelke in izkušnje. Digitalna doba potrošnje je namreč povzročila, da lahko kupec dobi karkoli, kadarkoli in kamorkoli želi. Fizične trgovine tako postajajo inspiracijska, taktilna in bolj poglobljena izkušnja za zadovoljevanje potrošnikovih potreb. Te so namenjene zadovoljevanju želje potrošnikov po informiranosti.
Preberite tudi – Dodatek do minimalne plače, kdaj se izplača?
Preberite tudi – Božičnica 2022, jo bo vaše podjetje izplačalo?
Trendi spletne prodaje pod vplivi inflacijskih pritiskov na potrošnike
Trendi spletne prodaje povzdigujejo željo po informiranosti. Ta je seveda tudi posledica rastoče inflacije in potrošnikovih slabših ekonomskih izgledov na prihodnost. Ti lahko svojo povprečno plačo razporedijo med manjšo košarico dobrin in zato postajajo bolj željni poglobljenih informacij o izdelkih. Ponudniki in blagovne znamke, ki se bodo v skladu s trendi spletne prodaje v letu 2023 investirali v razvoj iskalne vsebino na svojih spletnih straneh, bodo imeli prednost. Poudarek bo tudi na predstavitvi dodane vrednosti izdelka ali storitve. Trendi spletne prodaje kažejo na to, da bo udobje pri nakupovanju zavzelo zadnje mesto.
Ob redni zaposlitvi lahko odprete popoldanski s.p.!
Preostali posamezni trendi spletne prodaje, ki bodo kraljevali v 2023
Trendi spletne prodaje, o katerih se že govori, so seveda rastoč delež nakupov prek mobilnih naprav, kot so mobilni telefoni. Pomemben trend je večkanalna prodaja oz. t.i. »omni-channel« pristop. Sočasna prodaja preko spletne strani, socialnih omrežij, komuniciranje po elektronski pošti so vedno bolj prisotni del marketinškega miksa. Trendi spletne prodaje narekujejo seveda bolj poglobljeno in osebno izkušnjo za kupca, da bi se ta povrnil tudi ob naslednjem nakupu. Pomembna ostaja »po-potrošna storitev« odnosov s strankami, mnenja vplivnežev in spontana promocijska spletna vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki. Potrošniške zahteve po transparentnih stroških dostave, varstvo osebnih podatkov in zasebnosti ter ekološko pakiranje bodo še vedno zadržali svojo pomembnost.