Go to Top

Sprejet pravilnik o računovodstvu – obveznost vsakega podjetja

Sprejet pravilnik o računovodstvu predstavlja temeljni akt, ki ureja računovodske postopke in prakse v Sloveniji. Oblikovanje pravilnika o računovodstvu je proces, ki zahteva skrbno načrtovanje in upoštevanje veljavne zakonodaje ter računovodskih standardov. Pravilnik služi kot temelj za organizacijo in vodenje računovodstva, bodisi v javnem bodisi v zasebnem sektorju. Morda potrebujete pomoč pri pripravi pravilnika o računovodstvu? Obrnite se na naše pravne strokovnjake. Med drugim vas želimo spomniti, da mora biti pravilnik o računovodstvu sprejet tudi, če za vaše računovodstvo skrbi zunanji računovodski servis. Za vse informacije nas lahko kontaktirate na 01/600 15 30 ali nam pišite na [email protected].

Ustanovitev podjetja

Zakonodajna podlaga

Pravilnik o računovodstvu se oblikuje na podlagi Zakona o računovodstvu (ZR) in Zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1). Navedena zakona določata osnovna načela in zahteve, ki jih morajo upoštevati podjetja in proračunski uporabniki pri vodenju računovodstva.

Izračun plače

Potrebujete pravni nasvet?Vse o normiranem s.p.

Sprejet pravilnik o računovodstvu in usklajevanje s standardi

Pravilnik mora biti usklajen z vsakokrat veljavnimi Slovenskimi računovodskimi standardi (SRS), ki jih sprejema Slovenski inštitut za revizijo. Ti standardi zagotavljajo doslednost in zanesljivost računovodskih izkazov.

Kilometrina 2024

Sprejet pravilnik o računovodstvu – vsebina pravilnika

Vsebina pravilnika običajno vključuje:

    • Organizacijo delovanja računovodske službe.
    • Določitev odgovornih oseb za posamezne računovodske postopke.
    • Opredelitev knjigovodskih listin in poslovnih knjig.
    • Postopke za popis sredstev in obveznosti.
    • Pogoje za pripravo letnih poročil.

Dnevnice 2024

Sprejem in implementacija

Pravilnik o računovodstvu mora biti sprejet na ustrezni ravni (npr. upravni odbor ali vodstvo podjetja) in implementiran v praksi. To vključuje usposabljanje zaposlenih ter vzpostavitev sistemov za spremljanje skladnosti s pravilnikom.

Računovodski servis

Redne revizije

Sprejet pravilnik o računovodstvu je potrebno redno pregledovati in posodabljati, da se zagotovi skladnost z morebitnimi spremembami v zakonodaji ali v računovodskih standardih.

Sprejet pravilnik o računovodstvu je ključen za učinkovito upravljanje finančnih virov in zagotavljanje transparentnosti poslovanja. Skladnost s predpisi ne le da izboljšuje kakovost finančnih poročil, temveč tudi krepi zaupanje vseh deležnikov v poslovanje organizacije.

Tudi vi razmišljati o podjetniški poti? Tudi pri nas lahko opravite registracijo s.p. ali d.o.o.. Kontaktirate nas lahko na 01/600 15 30 ali nam pišite na [email protected].

Prijavite se na e-novice

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja