Go to Top

Promocija podjetja, ki je poceni in učinkovita

Promocija podjetja – brez nje ne gre. A podjetja, še posebno tista na začetku svoje poti, imajo pogosto močno omejena sredstva, ki jih lahko namenijo oglaševanju. Zato morajo biti iznajdljiva in premišljeno pristopati k tej nalogi. Da bo učinek vaše promocije podjetja kljub manjšemu finančnemu vložku dober, premislite o spodaj opisanih korakih.

Mimogrede: ali razmišljate o promociji, ker želite odpreti podjetje? Pri ustanovitvi podjetja vam lahko pomagamo na Dati. Pri nas vam nudimo brezplačno registracijo podjetja. Za vse informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01/600-1530 in elektronskem naslovu data@data.si.

Ustanovitev podjetja na enostaven način!

1.    Promocija podjetja se začne z analizo

Dobro preučite vaše stranke. Kdo so ljudje, ki predstavljajo večino vaših potencialnih strank? Kam hodijo, katere medije spremljajo, kje se veliko zadržujejo? Navade starejših se na primer precej razlikujejo od navad mladine. Analiza vedenja vaših bodočih strank zmanjša možnost, da zapravljate denar za napačne načine oglaševanja.

2.  Promocija podjetja skozi brezplačne ponudbe

Ni potrebno, da taka ponudba za vas predstavlja finančni strošek. Lahko je to svetovanje, brezplačen preizkus izdelka/storitve, kratko izobraževanje, brezplačna e-knjiga ali nagradna igra. V poplavi vseh ponudb se stranke še vedno dobro odzivajo na brezplačne ugodnosti.

Izračunajte si vašo plačo!

Vse, kar morate vedeti o normirancih

3. Izmenjajte si uslugo z nekonkurenčnimi podjetji

Premislite, kje se zadržujejo vaše potencialne stranke. Kozmetičarka lahko deli letake za sosednji frizerski salon in obratno. Restavracija, ki bo gostila poročno slavje, lahko strankam priporoči dober ansambel. Slednji pa vrne uslugo ob drugi priložnosti. Drug drugemu ne bosta jemala posla, si pa bosta pomagala pri ustvarjanja prometa. Tovrstna promocija podjetja plete dragocene vezi med podjetniki.

4. Spletna stran naj vsebuje prave stvari

Poleg vizualne všečnosti štejejo še drobni detajli, ki jih obiskovalci po navadi niti ne opazimo. Je pa nanje pozoren Google in od njih je odvisno, kako visoko se bo vaša stran uvrstila med zadetki na spletu. Ja, govorimo o SEO optimizaciji. Koristno je, da vašo stran pregleda SEO strokovnjak. Poleg konkretnih izboljšav na spletni strani vam bo namignil, kaj lahko še sami naredite, da se bo vaše podjetje uvrstilo med prve zadetke pri spletnem iskanju. Čeprav tak pregled predstavlja določen strošek, se vam na dolgi rok močno obrestuje. Brez ustrezne spletne strani namreč ni prave promocije podjetja.

Kakšno podjetje je primerno zame?

5. Izkoristite tista družbena omrežja, ki jih uporabljajo vaše stranke

Registracija podjetij na družbenih omrežij je brezplačna, zahteva pa čas in čim večjo izvirnost. Če imate omejeno količino časa, se omejite na tista omrežja, ki jih vaši potencialni kupci največ uporabljajo. Medtem ko sta mlajši populaciji na primer bližje Instagram in Tik Tok, starejši pogosteje brskajo po Facebooku.

6. E-marketing

Tako vaše fizične stranke kot tudi spletne obiskovalce spodbudite k temu, da se prijavijo na vaše novice. V zameno jim ponudite kakšno ugodnost, recimo popust, majhno darilce ali brezplačen e-vodnik. Tako si zgradite bazo ljudi, ki vas bo spremljala in vedno znova koristila vaše storitve.

Popoldanski s.p. – kot dodaten zaslužek!

7. Promocije podjetja se učite od strokovnjakov

Sprejmite dejstvo, da ste strokovnjak predvsem na svojem področju, ki ga v osnovi opravljate. Promoviranje zna biti velik zalogaj, sploh če s tem nimate predhodnih izkušenj. Zato se povežite z ljudmi, ki se s tem dnevno ukvarjajo. Udeležite se izobraževanj s tega področja, berite knjige, posvetujte se. Včasih ena sama ura profesionalnega posveta prihrani ogromno denarja, časa in živcev, ki ga vložite v neuspele poskuse oglaševanja.

Za promocijo podjetja boste poskrbeli vi, podjetje Data pa vam je na voljo področjih, kot je računovodsko, davčno in pravno svetovanje ter postopek ustanovitve podjetja. V kolikor nas potrebujete, smo vam na voljo na 01/600-1530 in elektronskem naslovu data@data.si.

Ostanite na tekočem: prijavite se na e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja