Promocija podjetja – brez nje ne gre. A podjetja, še posebno tista na začetku svoje poti, imajo pogosto omejena sredstva, ki jih lahko namenijo oglaševanju. Zato morajo biti iznajdljiva in premišljeno pristopati k tej nalogi. Da bo učinek vaše promocije podjetja kljub manjšemu finančnemu vložku dober, premislite o spodaj opisanih korakih. Mimogrede razmišljate o promociji, ker želite odpreti podjetje? Pri ustanovitvi podjetja vam lahko pomagamo pri nas na Dati. Nudimo vam brezplačno registracijo podjetja. Za vse informacije smo vam na voljo na telefonski številki 01/600 15 30 in elektronskem naslovu [email protected].
Promocija podjetja se začne z analizo
Dobro preučite vaše stranke. Kdo so ljudje, ki predstavljajo večino vaših potencialnih strank? Kam hodijo, katere medije spremljajo, kje se veliko zadržujejo? Navade starejših se na primer precej razlikujejo od navad mladine. Analiza vedenja vaših bodočih strank zmanjša možnost, da zapravljate denar za napačne načine oglaševanja.
Promocija podjetja skozi brezplačne ponudbe
Ni potrebno, da ponudba za promocijo podjetja za vas predstavlja finančni strošek. Lahko je to svetovanje, brezplačen preizkus izdelka/storitve, kratko izobraževanje, brezplačna e-knjiga ali nagradna igra. V poplavi vseh ponudb se stranke še vedno dobro odzivajo na brezplačne ugodnosti.
Vse o normiranem sp
Izmenjajte si uslugo z nekonkurenčnimi podjetji
Premislite kje se zadržujejo vaše potencialne stranke in si izmenjajte uslugo z nekonkurenčnimi podjetji. Kozmetičarka lahko deli letake za sosednji frizerski salon in obratno. Restavracija, ki bo gostila poročno slavje, lahko strankam priporoči dober ansambel. Slednji pa vrne uslugo ob drugi priložnosti. Drug drugemu ne bosta jemala posla, si pa bosta pomagala pri ustvarjanja prometa. Tovrstna promocija podjetja plete dragocene vezi med podjetniki.
Spletna stran naj vsebuje prave stvari
Poleg vizualne všečnosti štejejo še drobni detajli, ki jih obiskovalci ponavadi niti ne opazimo. Je pa nanje pozoren Google in od njega je odvisno, kako visoko se bo vaša stran uvrstila med zadetki na spletu. Ja, govorimo o SEO optimizaciji. Koristno je, da vašo stran pregleda SEO strokovnjak. Poleg konkretnih izboljšav na spletni strani vam bo namignil, kaj lahko še sami naredite, da se bo vaše podjetje uvrstilo med prve zadetke pri spletnem iskanju. Tak pregled predstavlja določen strošek, vendar se vam na dolgi rok močno obrestuje. Brez ustrezne spletne strani namreč ni prave promocije podjetja.
Promocija podjetja – izkoristite družbena omrežja
Registracija podjetij na družbenih omrežij je brezplačna, zahteva pa čas in čim večjo izvirnost. Če imate omejeno količino časa, se omejite na tista omrežja, ki jih vaši potencialni kupci največ uporabljajo. Medtem ko sta mlajši populaciji na primer bližje Instagram in Tik Tok, starejši pogosteje brskajo po Facebooku.
Promocija podjetja – E-mail marketing
Ena od učinkovitih orodij za privabljanje strank je tudi e-mail marketing. Tako vaše fizične stranke kot tudi spletne obiskovalce spodbudite k temu, da se prijavijo na vaše novice. V zameno jim ponudite kakšno ugodnost, recimo popust, majhno darilce ali brezplačen e-vodnik. Tako si zgradite bazo ljudi, ki vas bo spremljala in vedno znova koristila vaše storitve.
Učite se od strokovnjakov
Sprejmite dejstvo, da ste strokovnjak predvsem na svojem področju, ki ga v osnovi opravljate. Promoviranje zna biti velik zalogaj, sploh če s tem nimate predhodnih izkušenj. Zato se povežite z ljudmi, ki se s tem dnevno ukvarjajo. Udeležite se izobraževanj s tega področja, berite knjige, posvetujte se. Včasih ena sama ura profesionalnega posveta prihrani ogromno denarja, časa in živcev, ki ga vložite v neuspele poskuse oglaševanja.
Za promocijo podjetja boste poskrbeli vi, podjetje Data pa vam je na voljo področjih, kot je računovodsko, davčno in pravno svetovanje ter postopek ustanovitve podjetja. V kolikor nas potrebujete, smo vam na voljo na 01/600 15 30 in elektronskem naslovu [email protected].
Deli na FacebookuDeli na Twitterju